הבטא הפתוחה של Battlefield 1 הייתה הבטא הגדולה ביותר בהיסטוריה של EA

מאת: לידור אטיאס

שיחקתם בבטא הפתוחה של Battlefield? אתם חלק מפיסה משמעותית למדי בהיסטוריה של EA, מפני שלקחתם חלק בבטא הגדולה והעמוסה ביותר אי פעם בתולדות EA, עם נתונים מרשימים למדי שמצדיקים את התואר הזה לגמרי.

EA כמובן לא הסתפקה רק בהצהרה על כך שזו הייתה הבטא הגדולה ביותר שלה אי פעם, אלא גם התפארה בנתונים המרשימים שלה - בסך הכל שיחקו בבטא 13.2 מיליון שחקנים שונים, מתוכם כ-30% שיחקו כחיילים במחלקת ה-Assault, כ-28% שיחקו כחיילים במחלקת ה-Scout, כ-21% שיחקו כחיילים במחלקת ה-Support וכ-10% שיחקו כחיילים במחלקת ה-Medic (ה-11% הנותרים השתגרו כטנקיסטים, טייסים ופרשים).

המחלקה העלית הטובה ביותר הייתה ה-Tank Destroyer, אבל היו גם כאלו שהעדיפו להתלכלך ולסיים את העבודה בעצמם, כך שבמהלך כל הבטא היו 28.9 הריגות ידניות.

באשר להריגות בתנועה - בסך הכל נרשמו 13 מיליון הריגות של שחקנים על הרכבת, 23.8 הריגות תוך כדי תנועה ברכב ו-62.2 מיליון הריגות בעת רכיבה על סוס, כך שיש לנו יסוד להניח כי הסוסים בהחלט משכו את השחקנים עד מאוד ויהוו נדבך משמעותי במולטיפלייר גם במשחק המלא.
מה דעתכם על הנתונים הללו? האם אתם חושבים שהם מרשימים מספיק לבטא מספר אחת של EA בהיסטוריה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.