החשבון עם הכי הרבה משחקים ב-Steam כיום שווה מעל 95,000 דולר; פרטים נוספים נחשפו

מאת: לידור אטיאס

במסגרת של תוכנות וחנויות דיגיטליות שונות כדוגמת Steam ו-Origin תמיד נחמד להשתעשע במחשבה "למי יש הכי הרבה משחקים?" או "כמה כבר כסף אנשים מוציאים על הדבר הזה?", ומסתבר שלא מעט.

החשבון בעל הכי הרבה משחקים ב-Steam הוא החשבון 7extonly והוא כולל 11,061 משחקים שונים (!) והחשבון עצמו שווה, נכון לכתיבת שורות אלו, 95,923 דולרים. נשמע לכם קיצוני? יש עוד לא מעט נתונים שעשויים להישמע קיצוניים עוד יותר.

המשתמש הזה הוא ברמה 370 ב-Steam עם 704,060 XP, זאת לצד 6204 שעות משחק שונות. אבל למרות שמספר שעות המשחק עשוי להישמע גדול מאוד על הנייר, אתם תתפלאו לשמוע שאותו שחקן לא שיחק כלל בכ-92% מן המשחקים שלו (10,218 משחקים שונים נותרו בלתי משוחקים).

כעת לא לגמרי ברור למה בדיוק הוציא השחקן הזה כל כך הרבה כסף, אבל בכל זאת יש לציין שמדובר בחשבון מרשים במיוחד, שיחסית לעובדה שהוא נוצר לפני 8 שנים, המשתמש שמנהל אותו הספיק לא מעט בכלל. גיימר בנשמה? אי אפשר לדעת, אבל אין ספק שהארנק מרגיש את הפגיעה.

מה דעתכם על החשבון הזה? האם לדעתכם מדובר באספן שלא באמת מתעניין במרבית המשחקים שהוא רוכש או שמא מדובר בגיימר אמיתי שעוד יראה לכולנו איך עושים את זה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.