טריילר ה-Momentous של NBA 2K17 שוחרר והוא מלא בקצב וכדורסל טוב

מאת: לידור אטיאס

אין עוררין על כך שסדרת משחקי NBA 2K היא הטובה והאותנטית ביותר בשוק משחקי הכדורסל. שנייה לה רק סדרת NBA LIVE שלא סיפקה את הסחורה בשנים האחרונות ונמצאת על סף קריסה. כעת הגיע הזמן הטוב ביותר להוכיח את העניין הזה - עונת משחקי הספורט.

שני משחקי הספורט הראשונים הם NBA 2K17 ו-PES 2017, כאשר NBA 2K17 יהיה זמין כבר בעוד יומיים למי שהזמין אותו מראש ובעוד 6 ימים למשתמשים רגילים. על כל פנים, על מנת להרים הילוך לקראת הגעת המשחק החדש, שחררה חברת 2K Sports טריילר חדש ומלא בקצב של כדורסל טוב, הטבעות, קליעות וגרפיקה משובחת.

מדובר בטריילר ה-Momentous המסורתי שעולה מידי שנה ושנה ומציג אנימציות מורכבות ומשובחות מתוך המשחק, בליווי מוזיקה תואמת כדי להיכנס לקצב, ובסך הכל - הרבה מאוד צבעוניות.

בטריילר עצמו מופיעים שחקנים מן השורה הראשונה בליגה כדוגמת קווין דוראנט, סטף קרי, קווין לאב, ג'ימי באטלר, הפצוע הסדרתי דריק רוז ועוד רבים אחרים. אלא שמעל כולם התבלט האחד והיחיד קובי בראיינט בגרסה הצעירה שלו, אשר מופיעה ממש בסוף הטריילר.

אז למה אנחנו מחכים? בואו לצפות בטריילר מתחת לפסקה זו:
  מה דעתכם על הטריילר? האם אתם מוצאים אותו קצבי וצבעוני או משעמם ואפור? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.