רשת הטלוויזיה HBO מגיעה ל-HOT הישראלית

מאת: לידור אטיאס

תכניה של רשת הטלוויזיה HBO היו מנת חלקם של לקוחות חברת השידור בלווין Yes (לפחות במישור החוקי). כעת חדשות נהדרות נמסרו ללקוחות HOT, אשר מבקשים ליהנות מידי חודש מהסדרות הטובות בעולם, זאת מעבר לסדרות המקור של החברה - תכנים של רשת הטלוויזיה HBO בדרך אליכם.

את ההכרזה הרשמית לקהל הרחב ערכה HOT דרך עמוד הפייסבוק הרשמי שלה, שם פורסם: "לקוחות HOT, תתחדשו. 'משחקי הכס', 'ויפ', 'בנות', 'עמק הסיליקון', 'ליל האירוע', 'הנותרים' [ו]'תרגיע' בדרך... וזו רק ההתחלה."

מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין מסרה: "HOT השלימה את מהפכת השירות, יש לנו הובלה בלתי מתפשרת בהפקות המקור וכעת אנו מחזקים ומעשירים גם את סדרות הרכש. אנו גאים על ההסכם החדש, שיאפשר ללקוחותינו מגוון רחב יותר של סדרות מהמובילות בעולם. HOT תמשיך להציע ללקוחותיה את התוכן הטוב ביותר, הן בהפקות מקור ישראליות והן בסדרות רכש מהעולם".

אם אתם לא בטוחים במה בדיוק מדובר, אז הנה ההסבר - כבר בחודש הבא, חודש ובו תתחיל עונת שידורים חדשה ב-HBO, יגיעו 3 סדרות חדשות ל-HOT והן "חוסר בטחון", "עולם המערב" ו"גירושים". כל הסדרות הללו ישודרו בצמוד לשידור בארה"ב.

בחודשים שלאחר מכן כמות גדולה יותר של סדרות תשולב ומדובר בסדרות כמו "הסופרנוס", "משחקי הכס", "סקס והעיר הגדולה", "ויפ", "אימפריית הפשע", "עמק הסיליקון", "הנותרים", "תרגיע", "בנות", "הסמויה", "בלש אמיתי", "עמוק באדמה", "דם אמיתי", "חדר החדשות" ו"הפמליה". מעבר לכך יגיעו גם סרטים, תוכניות אירוח, מופעי סטנד-אפ, מיני סדרות ועוד, כל אלה של HBO כמובן.

אם במקרה תהיתם - לא דובר על הערוצים בהם ישולבו התכנים, רק ידוע כי הם צפויים להגיע ל-VOD של HOT ולהשתלב בין הסדרות והסרטים האחרים שכבר שם.

מה דעתכם על העניין? האם אתם מרוצים מהגעת תכני HBO ל-HOT? ספרו לנו מה אתם חושבים על המהלך ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.