שירות ה-PlayStation Now מגיע למחשב רשמית; דרישות המערכת וגם מתאם USB חדש נחשפו

מאת: לידור אטיאס

שירות הזרמת משחקי הוידאו PlayStation Now מגיע ל-PC באופן רשמי, זאת לפי ההודעה הרשמית של סוני. בנוסף לכך נחשף מתאם USB אלחוטי לשלט ה-DualShock 4, אשר ניתן להשתמש בו כדי לחבר את שלט ה-PS4 למחשב באופן אלחוטי עבור PlayStation Now ושירות ה-Remote Play.

השירות יגיע קודם כל לבריטניה, וזמן קצר לאחר מכן ינחת גם בארה"ב. התוכנה הרשמית למחשב תהיה זמינה באתר הרשמי של PlayStation Now מיד לאחר הגעת השירות למדינה שלכם. השירות עצמו דורש שימוש בשלט ה-Dualshock 4.

באשר לחיבור השלט למחשב - כרגע ניתן לחבר אותו באמצעות כבל USB או באמצעות Bluetooth, אך אם אתם רוצים לחבר אותו בצורה אלחוטית באמצעות USB, אתם תאלצו לחכות מעט. המתאם יגיע בחלקו הראשון של חודש ספטמבר הקרוב, במחיר מומלץ לצרכן של 25 דולרים (המחיר בארץ עדיין לא ידוע ונקווה שלא תהיה עלייה משמעותית מעבר להמרת המטבע).

אלא שהייתה הבהרה בעניין השלט מצידו של אריק למפל, ראש PlayStation Network. הוא ציין כי על אף הדרישה לשלט Dualshock 4, אתם לא תצטרכו שתהיה ברשותכם גם קונסולת PS4. כמובן שהוא גם ציין כי מי שבבעלותו מנוי PlayStation Now כיום כבר יכול לצאת לדרך.

באשר לתמיכה במשחקי PC, בשלב זה נמסר מסוני שאופן הפעולה של ה-Dualshock 4 עם המתאם החדש יהיה זהה לאופן הפעולה עם חיבור ה-USB הרגיל שאפשרי כיום. פירוש הדבר הוא שחלק ממשחקי ה-PC יתמכו בשלטי ה-Xbox One כרגיל, אך לא ב-Dualshock 4, ורק מפתחי המשחקים יחליטו האם לפתח פונקציונליות גם עבור ה-Dualshock 4.

בנוסף לכך, בעניין המחירים - כרגע מחיר המנוי הוא 20 דולרים לחודש אחד, בעוד שהמחיר לשלושה חודשים עומד על 45 דולרים. אם אתם מעוניינים בשבעה ימים של התנסות חינמית, לחצו כאן.

אם עדיין לא ידעתם - המשחקים המוצעים בתוכנית הם משחקים כדוגמת The Last of Us, טרילוגיית Uncharted המקורית ועוד הרבה מאוד משחקים מעניינים (סך הכל - מעל 400).

אלא שלפני שאתם ניגשים לעניין, רצוי מאוד לבדוק האם אתם עומדים בדרישות המערכת המומלצות לשימוש:
מערכת הפעלה: Windows 7 עם Service Pack 1 או Windows 8.1 או Windows 10.
מעבד: מעבד Intel Core i3 בעל תדירות של 3.5GHz או מעבד AMD A10 בעל תדירות של 3.8GHz או מהיר יותר.
נפח : 300MB או יותר.
זיכרון: 2GB של זיכרון RAM או יותר.
שונות: כרטיס קול ויציאת USB.
חיבור לאינטרנט במהירות של לפחות 5 מגה בייט לשנייה. חובה שיהיה מדובר בחיבור קווי.

מה דעתכם על כל זה? האם אתם חושבים להצטרף לתוכנית עם הגעתה ל-PC? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר עימנו לחדשות נוספות עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.