מידע כולל לגבי מפת המשחק "מדבר סיני" של Battlefield 1

מאת: אליאב אלמקייס

גרסת הבטא של המשחק Battlefield תצא בשבוע הבא, כך שאנו נוכל לחוות לראשונה את המפה החדשה "מדבר סיני" אשר ממוקמת בארץ מצרים, ואנחנו פה בדיוק כדי לרכז לכם את כל המידע שתצטרכו לשבוע הבא, במידה ואתם לא מוכנים מספיק או לא בטוחים ששמעתם הכל.
חברת הפיתוח DICE שיתפה מידע חדש אודות המפה "מדבר סיני" במשחק Battlefield 1 בפוסט בבלוג האישי שלה. שם נכתב על ידה כי המפה הזאת מובאת בהשראת הקרבות שנערכו במזרח התיכון בימים עברו, כשכוחות בעלות הברית נלחמו נגד האימפריה העות'מאנית על השליטה בתעלת סואץ.

"מדבר סיני" היא אחת ממפות הכיבוש הגדולות במשחק, כאשר DICE הוסיפה ואמרה שהיא מציעה חווית משחק מגוונת עם מספר גדול של אפשרויות לשחקנים. המפה מכילה סוסים לרכיבה, מטוסים, טנקים, רכבים חדשים וכמו כן יש רחובות עם סמטאות, גגות ושלל מקומות נוספים ללחימה.

בנוסף לכך, במדבר סיני יש את הרכבת המשוריינת, אשר צד אחד יכול להשתמש בה כדי להפוך את התוצאה של הקרב מהפסד לניצחון בקלות. DICE מסבירה כי "הרכבת יכולה להיות מאוד יעילה, רק אם תדעו כיצד להשתמש בה".

הרכבת מציעה מגוון רחב של נשקים שיכולים לחולל שינוי ענק אם תשתמשו בהם בצורה יעילה. זה אומר כי "הקבוצה היריבה תצטרך מהר מאוד להסתגל למצב החדש בו הרכבת מופיעה," כאשר DICE מוסיפה ואומרת כי "טילי המטוסים די יעילים אם הטייס נשאר מכוון למטרה, כאשר גם את הרכבת אפשר להביס על ידי התקפת פתע עם קבוצה מאורגנת של סוסים, המון תחמושת ורימונים נגד רכבים וטנקים. אבל כפי שאפשר לצפות, הרכבת המשוריינת לא תיפול ללא קרב חוזר."

השחקנים יפגשו מגוון של השפעות מזג האוויר במפת מדבר סיני. לדוגמה - סופות חול מידי פעם ורוחות חזקות, אשר שניהם יכולים להשפיע במשחקים. בכל מפות Battlefield 1 יהיו השפעות של מזג האוויר. אתם יכולי לקרוא עוד על מערכת מזג האוויר הדינמית של Battlefield 1 כאן.

למדבר סיני יש גם המון סגנונות לחימה אפשריים - קרבות קרקע, קרבות אוויריים ואפילו קרבות סוסים. "את הדגלים ניתן לקחת במטוס אם יש לכם את הכישורים לטוס בבטחה בתוך האזור שמסביב לדגל, רק תוודאו להשבית את טילי הנ"מ [נגד מטוסים] על הקרקע בהתחלה, אם כי יכול להיות שמישהו אורב לכם סביב ומתחבא." DICE הוסיפה ואמרה "אם אתם מעונים יותר בקרבות אוויריים יש שפע של הזדמנויות מעניינות גם לזה. חלק מאיתנו ב-DICE שואפים להיות הטייסים הטובים ביותר, זה מותח וקשה אבל אלו הרגעים שאנחנו אוהבים במשחק Battlefield 1."

גרסת הבטא של Battlefield 1 תחל ב -31 באוגוסט עבור פלטפורמות ה- PS4 ,Xbox One וה-PC . המשחק המלא יצא לאור ב -21 באוקטובר לאותן פלטפורמות וגישה מוקדמת לבטא תתאפשר ב-30 באוגוסט.

מה דעתכם על כל המידע? אתם חושבים שהמפה הזו מתעתדת להיות טובה ומעניינת יותר משאר המפות במשחק? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.