העדכון של No Man's Sky הגיע ל-PC וה-PS4, בואו להתעדכן בנושא

מאת: לידור אטיאס

כמובטח, Hello Games שיחררה את העדכון הראשון והחדש עבור No Man's Sky לגרסאות המחשב וה-PS4. בעוד ששום מלל אודות תוכן העדכון לא נצפה, נמסר משון מוריי (דרך הטוויטר) כי העדכון, הזמין כעת ב-Steam ו-GOG מוסיף תמיכה עבור יותר חומרות וגם משפר את קצב הפריימים של המשחק במחשבים חלשים יותר.

באשר לגרסת ה-PS4, לדברי מוריי, העדכון ישפר את יציבות המשחק "והרבה יותר" מזה (אני מוכרח לומר כי אני באופן אישי מצפה לתיקונים שונים הנוגעים לקריסת המשחק, מפני שזו לעיתים גורמת לקריסה כוללת של מכשיר ה-PS4, דבר שהוא מסוכן ויש למונע אותו).

מוריי גם כתב בטוויטר כי "פחות מאחוז אחד" של שחקנים דיווח על בעיות, אם כי מדובר, ככל הנראה, בשחקנים שהגישו בקשה רשמית לתמיכה טכנית עם No Man's Sky. בכל מקרה, אמר מוריי, כי "אנחנו הולכים לפתור בערך 70% מהן [הבעיות] השבוע" עם העדכונים.

מצד שני, הזמן שיוקדש לפתרון הבעיות גדול מכדי לאפשר עבודה על האפשרות לבנות בסיס במשחק, כך שהאפשרות הזו מוקפאת לעת עתה והעבודות עליה יימשכו לאחר פתרון הבעיות.

אז למה אתם מחכים? אל תפספסו את העדכון, ואם הפסקתם לשחק בגלל הבעיות, סביר מאוד כי תוכלו לחזור ולשחק בהנאה רבה ב-No Man's Sky. לא לשכוח לעדכן אותנו מה דעתכם וכמובן הישארו עימנו לחדשות נוספות באמצעות לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.