מדיניות ההחזרים של סוני הותירה שחקנים עם No Man's Sky בניגוד לרצונם

מאת: לידור אטיאס

אם קניתם את No Man's Sky ב-Steam ונתקלתם בכל אותן שגיאות ששחקנים אחרים נתקלו בהן, אז כנראה הייתם יכולים להבטיח החזר כספי מ-Valve די מהר. הדבר הזה מתאפשר בעקבות מדיניות השירות של החברה, לפיה אם אתה בעל המשחק למשך פחות מ-14 ימים ושיחקת בו עד שעתיים, תוכל להקבל החזר.

עם זאת, זה לא המקרה עם ה-PS4. כאשר No Man's Sky הושק, כמה מן השחקנים ששיחקו בו ביקשו לקבל החזר על גרסת ה-PS4 שרכשו, זאת בשל מגוון של סיבות (באגים, ההייפ שלא מומש, קריסות של המשחק והמכשיר עצמו ועוד). עם זאת, מדיניות ההחזרים של חנות הפלייסטיישן מציעה החזרים רק בתוך 14 ימים מיום רכישת המשחק אם עדיין לא הורדת את המשחק או שידרת ממנו. הדרך האחרת היחידה להבטיח החזר היא אם התוכן של המשחק "פגום".

שחקנים רבים כתבו ל-Eurogamer על המציאות, שהיא אפילו מוזרה יותר ממה שאתם חושבים. ישנם שחקנים שהיו רוצים להחזיר את המשחק אבל אז ייאסר עליהם לשחק אותו בעתיד. המציאות הזו משתקפת גם מהתגובות של צוותי התמיכה של סוני, אשר מסבירות לשחקנים כי העובדה שמדובר במשחק מולטיפלייר אף פעם לא הוזכרה (למרות שהיא כן מוזכרת על הקופסה) או במקרה הפחות טוב פשוט מאוד מבטלות בקשות של החזרים.

אבל מסתבר שהמציאות מוזרה עוד יותר - סוני ציינה שמדיניות ההחזר שלה היא ש"שחקנים זכאים לקבל החזרים העולים בקנה אחד עם מדיניות ההחזרים שפורסמה ב-PlayStation.com. במקרים בהם השחקנים מקבלים החזר, הם כמובן יהיו מסוגלים לרכוש מחדש את המשחק בתאריך מאוחר יותר ולשחק בו. "

מה דעתכם על העניין הזה? האם סוני לא מעט מגזימה במדיניות ההחזרים שלה? אתם מוזמנים להביע את דעתכם בנושא, ואל תשכחו כמובן להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.