רשימת המשאלות שלנו ל-Battlefield 1

מאת: יואב ירושלמי

בעוד בדיוק חודשיים מהיום, יושק המשחק החדש בסדרה המצליחה Battlefield. המשחק אמור לפרוץ גבולות בכל הנוגע לסדרת המשחקים, ובכלל בכל הנוגע לתעשיית משחקי היריות מגוף ראשון. הטריילרים עד כה לא אכזבו ויצרו ציפייה גדולה למשחק, לכן הכנו 5 רצונות מרכזיים שלנו באשר למשחק החדש בסדרת Battlefield, הלא הוא Battlefield 1.

ריאליזם (מציאותיות)

אחד הגורמים המוערכים ביותר בסדרת Battlefield הוא הריאליזם שהיא מספקת. לעומת Overwatch או מספר משחקים אחרים, Battlefield דווקא מספקת לנו משחק אמיתי והגיוני, שמעביר את חווית המלחמה בצורה הגיונית כולל מאפיינים של בליסטיקה בירי. וכן, סרטוני המשחקיות שכבר יצאו עד כה לא איכזבו, הם בהחלט הרשימו את הקהל בשפע הריאליזם שבהם, ולפיכך אחד הרצונות שלי הוא שהמשחק באמת יספק את מה שהוא מבטיח (דבר שלא מובן מאליו היום בעולם הגיימינג ובכלל, במיוחד עם כל שנמוכי הגרפיקה האחרונים והורדת תכונות במשחקיות), ויאפשר לנו לשחק בצורה הוגנת וריאליסטית שבה יהיה שילוב מושלם בין כישורי הירי של כל שחקן והתנאים החיצוניים. כמו כן, במידה וגם הנשקים, הרכבים ואפילו הסוסים יהיו ריאליסטיים, אני בטוח שהמשחק יהיה מוצלח, כיף ומאוד חדשני.

מגוון

כידוע, המשחק עוסק במלחמת העולם הראשונה, בה, ביחס לתקופות אחרות שמשחקי יריות רבים נוצרו בעקבותיהן, לצערינו, אין מגוון כה רב של נשקים. לכן, יש לקוות ש-DICE תממש את מלוא הפוטנציאל של כל נשק ותאסוף מידע על כמה שיותר נשקים אפשריים בכדי שלמרות המחסור יהיה מגוון גדול מספיק של נשקים. באופן הזה Battlefield 1 יספק אלמנטים מספקים למשחקים מסוגו שאנו מצפים לראות בקביעות במשחקים שכאלה
כמובן שהמגוון לא נוגע רק לכלי הנשק אלא גם לרכבים, כאשר לנו נותר רק לקוות שיסודות המשחק בנוגע לנשקים ורכבים יהיו יציבים ויאפשרו למשחק להיות גדול ומתאים לכמות גדולה של שחקנים.

גרפיקה

לצערינו, מרבית משחקי היריות מרובי המשתתפים בגוף ראשון הם לא שיא הגרפיקה ורוב המשחקים מהסוג נוטים להציג גרפיקה בינונית עד טובה. אלא שאם לשפוט לפי סרטוני המשחקיות שהוצגו עד כה, נראה כי הכותר החדש בסדרה יתעלה על קודמיו בנושא הגרפיקה ויציג גרפיקה מציאותית לחלוטין. כמובן שיש לקוות ולהסתמך על כך שלא יהיו שום שנמוכים ושהמשחק יראה כמו שהוא נראה בסרטונים, אבל עד אז אנו יכולים רק להחזיק אצבעות ולקוות שבקשותינו יענו.

רכבים

כיוון שהמשחק מבוסס כולו על תקופת מלחמת העולם הראשונה וכל רבדיה, אחד הרבדים כולל בתוכו את הרכבים, שבתקופה ההיא היו פחות משוכללים ועוצמתיים (אל הסוסים נתייחס בהמשך), לכן יהיה מעניין לראות כיצד יעבוד המשחק במחינת כלי הרכב והאם הם יותאמו לסביבה ולעוצמה של כלי הנשק האחרים.
עד כה היינו רגילים לטנקים גדולים במיוחד אשר אותם מפוצצים עם פצצה נדבקת, אך נראה שעכשיו נאלץ להתרגל לטנקים פחות עוצמתיים ולכלי חדש ומותאם אשר נועד להרוס רכבים גדולים ומשוריינים. הידיעה על הכלי היא טובה, מכיוון שהיא מוכיחה שכבר יש התאמות מסוימות לטנקים החדשים, וככל הנראה ניחשף לנושא הזה עוד יותר בהשקת המשחק. באשר לסוסים - בעל חיים שמשמש ככלי רכב הוא עניין חדש לגמרי בסדרת Battlefield וכזה שאני פשוט מאוד סקרן לראות איך הוא ימומש בפועל, והציפייה הכי גדולה שלי היא שהשליטה בסוסים תהיה נוחה, באופן שבו הם לא יהיו נחותים מכלי הרכב האחרים במשחק.

עלילה

במשחקים האחרונים של הסדרה נחשפנו למצב שחקן יחיד לא מוצלח במיוחד, אשר נוטה להיות קצר וחסר עניין. מכיוון שהמשחק עוסק בתקופת זמן אחרת, אני בהחלט יכול להגיד שאני מצפה למצב לשחקן יחיד שהוא חדשני וכזה שיחפה על כשלונות קודמיו. בנוסף לכך ניתן לראות ש-DICE משקיעה בצורה יוצאת דופן במשחק המסוים הזה, אז מי יודע, אולי גם במצב לשחקן יחיד תהיה השקעה גדולה יותר, והוא יהיה ארוך ומוצלח יותר.

מה אתם רוצים שיהיה במשחק החדש? עם מה אתם מסכימים ועם מה לא? האם תקנו את Battlefield 1? ספרו לנו בתגובות והישארו מעודכנים עם לייק בדף הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.