בונוס ההזמנה מראש של No Man's Sky גורם לדילוג על המדריך הראשוני לשחקן

מאת: לידור אטיאס

מי שהזמין מראש את No Man's Sky קיבל או יקבל (תלוי בגרסה) ספינת חלל מיוחדת כבונוס שניתן לקבל בתוך משחק. אלא שמומלץ מאוד לחשוב פעמיים לפני השימוש בחללית הזו, ותזמון טוב של לקיחתה עשוי להטיב עמכם על מנת שלא יווצר לכם מכשול בעקבות מימוש בתזמון לא נכון.

על מה בעצם אני מדבר? באופן כללי, כאשר יש משהו המחכה לכם כבונוס בתוך המשחק (במקרה הזה ספינת חלל), תופיע הודעה קטנה ומעט מעצבנת בפינה הימנית התחתונה במשחק. הדרך היחידה לגרום להודעה הזו להיעלם היא לממש את קבלת ספינת החלל ולמעשה לעבור אליה, זאת לפי GameSpot. אלא שאם תעשו זאת בטרם תשלימו את המדריך הראשוני, למעשה יתבצע דילוג עליו ולא תוכלו לעשות בו שימוש על מנת ללמוד על המשחק.

למה זה כל כך בעייתי? מפני שבשלב המדריך אתם תלמדו, בין היתר, כיצד להכין hyperdrive, שזה אותו רכיב המורכב על החללית וישמש אתכם למעבר בין מערכות כוכבים בחלל. אלא שספינת החלל שתקבלו מההזמנה מראש של המשחק כבר כוללת את הרכיב הזה, ואם תדלגו אליה ישר, לא תלמדו כיצד להכין אותו.

ומדוע זה בעייתי? מפני ש-No Man's Sky הוא משחק מורכב למדי ואתם לחלוטין תצטרכו לעבור מאוחר יותר לספינה חדשה וטובה יותר, אשר עליה לא מורכב hyperdrive. כך למעשה תגיעו למצב שמצד אחד אתם צריכים לעבור בין מערכות חלל עם hyperdrive, אך מצד שני לא למדתם איך ליצור אותו, כך שלמעשה אתם נקלעים למצב שבו לא תוכלו לעבור בין מערכות (הרכיב הזה מסייע לעבור מרחקים עצומים בזמן מינימלי, מה שכמובן לא מתאפשר בלעדיו).

ובכן, אני מקווה שלמדתם מה כדאי לעשות ואשמח לשמוע מה דעתכם על העניין הזה, ואם תרצו להישאר מעודכנים בחדשות נוספות אמליץ לכם לעשות לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.