הדלפה של The Journey מתוך הדמו של FIFA 17

מאת: אליאב אלמקייס

סרטון משחקיות חדש הודלף מתוך גרסת הדמו של המשחק FIFA 17, בו מוצגת לנו פתיחת הקריירה של אלכס אנטר הצעיר כשחקן כדורגל בליגת הפרמייר ליג, זאת כהדלפה מתוך מצב המשחק The Journey.

את המסע שלכם תוכלו להתחיל בכל קבוצה בליגה האנגלית אך לא בליגות אחרות. בסרטון המשחקיות החדש קיבלנו טעימה קטנה מתוך המסע הארוך של האנטר.

תחילה אנו יכולים לראות שכעת נוכל להיות בחדר ההלבשה ולהרגיש חלק מההתרגשות של הקבוצה לפני תחילת משחק, יחד עם זאת נקבל שיחות מוטיבציה והסבר מהמאמן אודות כיצד המשחק הולך להתנהל ובנוסף לכך נוכל להשפיע על התדמית שלנו כשחקן בליגת הפרמייר ליג, זאת על ידי השתתפות במסיבות עיתונאים ושיחה עם התחקירנית לאחר המשחקים.

השיחות עם העיתונאים יתנהלו בבחירת משפטים, כל משפט שנבחר יוביל אותנו למסלול אחר בשיחה, כאשר המנגנון הזה צפוי להיות זמין גם במסגרת של שיחות עם שאר חברי הקבוצה במטרה לפתח את הכימיה, ההתנהלות והידידות בין כולם.

בסוף כל משחק האנטר יקבל ציון על המשחק שלו, וכך השחקן יוכל לדעת כיצד להתקדם ובמה לשפר את האנטר.


בנימה אישית - מצב המשחק The Journey השאיר אותי עם תקווה וציפייה גדולה לגבי המשך סדרת המשחקים של FIFA, המצב הזה הוסיף אלמנט מיוחד שלא נראה כמותו במשחקים הקודמים בסדרה, ולדעתי האנימציות החדשות שקיבל אלכס האנטר נראות מדהים, ובנוסף לכך גרפיקת המשחק החדשה טובה ומשופרת עוד יותר.


עדכונים חדשים לגבי המשחק המלא:

*הליגה היפנית J1 League לא תיקח חלק במשחק הסופי.
*המוד החדש FUT 5-A-SIDE אשר נותן את האפשרות של משחק עם 5 שחקנים בכל צד לא יהיה במשחק הסופי, זה דבר מאוד מצער והמון אנשים התאכזבו מכך.
*מצב המשחק FUT Draft אכן ישאר ויהיה במשחק FIFA 17.
*קונסולות הדור הקודם PS3 ו-Xbox 360 לא ישתמשו במנוע החדש Frostbite ומצב המשחק החדש The Journey לא יכלל בהן.

FIFA 17 יושק ב-27 בספטמבר, כאשר גרסת הדמו תושק ב-13 בספטמבר עבור פלטפורמות ה-PS4 ,Xbox One ,PC ,PS3 וה-Xbox 360.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.