המשחק Call of Duty: Black Ops 3 חינמי בסוף השבוע הקרוב; מגוון הנחות יוצעו גם כן

מאת: לידור אטיאס

עדיין לא שיחקתם ב-Call of Duty: Black Ops 3 למרות שהמשחק הבא בסדרה, הלא הוא Call of Duty: Infinite Warfare, כבר מושק בקרוב מאוד? אין סיבה לדאגה מפני שגם סוף השבוע הזה עומד בסימן של חינם, וכפי שכבר הבנתם, הפעם במרכז העניינים עומד Call of Duty: Black Ops 3, משחק היריות של Treyarch.

את ההורדה החינמית ניתן לבצע דרך עמוד המשחק בחנות הדיגיטלית Steam, שם תוכלו להוריד ולשחק במשחק מעכשיו ועד ה-8 באוגוסט. יש גם מגוון הנחות שונות על מהדורות שונות של המשחק. המהדורה הסטנדרטית תימכר בתקופה הזו ב-50 אחוזי הנחה בעוד שגרסת הדלוקס הדיגיטלית, הכולל את ה-Season Pass, נמכרת אף היא ב-50 אחוזי הנחה.

בנוסף לכך, אם רכשתם את חבילת המתחילים למולטיפלייר, אתם יכולים לשדרג לגרסה המלאה בהנחה של 67 אחוזים ולגרסת הדלוקס הדיגיטלית ב-29 אחוזי הנחה.

אם כן, בסוף השבוע הקרוב אתם תהנו מ-Call of Duty: Black Ops 3 בחינם ואם תרצו להשאיר אותו לתמיד, תוכלו לרכוש אותו במגוון הנחות, הכל תלוי בגרסה אותה תבחרו לרכוש.

אתם מוזמנים לספר לנו איזה גרסה אתם מתכוונים לקנות או איזה גרסה כבר קניתם, והאם אתם מתכוונים לשחק בסוף השבוע הקרוב. כמו כן לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.