5 טיפים למתחילים ב-No Man's Sky

מאת: יואב ירושלמי

לעיתים נדמה שהמשחק החדש שהגיע אלינו ושמו הוא No Man's Sky, יכול להיות מסובך לשחקן מתחיל ולכל אחד באופן כללי, לכן הכנו במיוחד בשבילכם כתבה על 5 טיפים חשובים המובילים להצלחה ב-No Man's Sky.

לירות באסטרואידים

אחד הדברים הכי נפוצים במשחק, כראוי וכצפוי, הוא האסטרואידים. לא תוכלו לפספס את שדות האסטרואידים העצומים בכל פעם שתצאו לחלל האינסופי, אבל למה הם טובים בעצם? באסטרואידים הללו קיים חומר המוגדר בשם "Thamium9" לרוב והוא החומר אשר מספק לכם דלק להרבה מהציוד שלכם. כל שתצטרכו לעשות הוא לירות באסטרואידים הפשוטים מסביבכם ותוכלו לקבל את החומר. לעיתים תתיקלו באסטרואידים שונים שמספקים חומרים אחרים ויותר נדירים, בהם תרצו גם לחצוב.

שיטת החציבה

במידה ושמתם לב, לאחר כל מספר שניות של חציבה מגיע הנשק שלכם למצב של "חימום יתר" (Overheat) והוא מפסיק לעבוד למספר שניות. לעצלנים שבינינו יש אפשרות להיפטר מהפסקה המעיקה הזו, אבל אם אתם חרוצים ומעוניינים לחסוך זמן וחומר, כדאי מאוד לממש את הטיפ הזה - ראשית עליכם להגיע כמעט עד לסוף המד של ההתחממות במהלך חציבה או כרייה:
כשאתם במצב הזה עליכם לעצור מיד לפרק זמן קצרצר (כחצי שנייה), והנשק שלכם יחזור למד ריק לפני שיגיע למצב התחממות היתר, כך שתוכלו להמשיך מיידית במלאכה:

מכה במשחק

מכיוון שהמדריך לא מספק את המידע הזה, מרבית השחקנים לא מכירים את האפשרות להכות בדברים.
במידה ואתם משחקים במחשב עליכם ללחוץ על המקש "Q" בכדי להפעיל את המכה. במידה ואתם משחקים ב-PS4 עליכם ללחוץ על המקש "R1" בכדי להכות דברים (מעין Melee Attack).
תוכלו להכות צמחים ומשאבים, או במידה ואתם מותקפים (או לא) על ידי חיות, תוכלו להכות גם אותן.

Atlas Stones

אמנם הטיפ הבא קצר במיוחד, אבל לדעתי הוא הכי חשוב. לא אכתוב עליו הרבה בכדי לא לעשות ספויילרים, לכן רק אומר כי בשלב מסוים במשחק תזכו לקבל אבן יקרה אשר נקראת "Atlas Stone" - היא אמנם נראית לא חשובה, אבל אני יותר ממליץ לשמור אותה, כיוןן שהיא הכרחית למשהו הרבה יותר מדליק שיגיע בהמשך הדרך.

פנס

למרות שאין הרבה מקומות חשוכים במשחק, תוכלו להפעיל את הפנס בלחיצת "T" במחשב ובלחיצה על החץ העליון בפד החצים השמאלי בשלט כאשר אתם ב-PS4.

מה דעתכם על כל הטיפים? האם הם עזרו לכם? ספרו לנו במה השתמשתם ואיך, ואל תשכחו להישאר עימנו לחדשות מעניינות נוספות עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.