Xbox Live Gold - משחקי החינם לחודש אוגוסט נחשפו

משחקי החינם למנויי Xbox Live Gold לחודש אוגוסט נחשפו - שני משחקים עבור ה-Xbox 360 ושני משחקים עבור ה-Xbox One. אלא שאת שני המשחקים של ה-Xbox 360 ניתן לשחק ב-Xbox One באמצעות תאימות לאחור.

המשחקים החינמיים של ה-Xbox One הם WWE 2K16 ו-Warriors Orochi 3 Ultimate, כאשר המשחקים החינמיים של ה-Xbox 360 הם Spelunky ו-Beyond Good & Evil HD.

WWE 2K16, אשר שוחרר בסתיו של השנה שעברה, הוא כמובן המשחק הגדול ביותר מבין המשחקים המוצעים. זהו כותר גדול וחדיש אשר מוגדר כמשחק היאבקות טוב במיוחד. זמינותו בחינם תקפה החל מה-16 באוגוסט ועד ה-15 בספטמבר.

Warriors Orochi 3 Ultimate הוא משחק הרבה פחות ידוע. מדובר בפורט לדור הנוכחי של Warriors Orochi 3, משחק מלחמה טקטי של לוחם אחד מול מול צבאות שלמים - והוא היה בעצם די טוב, וגם הפורט שלו הוא משחק סביר-טוב שייתכן שאתם תהנו ממנו, במיוחד אם הוא בחינם. במקרה הזה המשחק יהיה זמין בחינם פשוט מאוד לאורך כל חודש אוגוסט.

Spelunky אשר זמין בחינם ל-Xbox 360 לא דורש שום הקדמות חוץ מהעובדה שהוא מוגדר כמשחק מעולה לכל הדעות עם ציון משוקלל של 90 ב-Metacritic. הוא יהיה זמין בחינם בין ה-1 באוגוסט וה-15 באוגוסט.

Beyond Good & Evil הוא קלסי למדי, אם כי אפילו הגרסה המשופרת שלו באיכות ה-HD יצאה לפני כמה שנים טובות. אבל מה כל זה משנה כל כך? לא יותר מידי. המשחק יהיה זמין בחינם בין ה-16 וה-31 באוגוסט.

מה דעתכם על הרשימה הזו? חושבים שמדובר ברשימת משחקים ראויה או שהיא לא שווה את זה? הגיבו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.