"טומב ריידר" - יציאת הסרט נקבעה למרץ 2018

מאת: נהוראי מבורך כחלון

את לארה קרופט ראינו פעמיים על המסך הגדול - הפעם הראשונה הייתה ב-2001, וזה היה כישלון מכל בחינה אפשרית. משום מה, מישהו החליט בכל זאת להפיק סרט המשך, והוא יצא ב-2003 וחיסל את הזיכיון סופית. שלוש עשרה שנים לאחר צאת הסרט האחרון בזיכיון, הוכרז היום תאריך צאתו של סרט האתחול המיועד - 16 במרץ 2018.
WB has announced a Tomb Raider release date.

חברת .Warner Bros, העתידה להפיץ את סרט האתחול, הודיעה היום במשותף עם חברת MGM שתפיק את הסרט, כי הוא ייצא לאקרנים ב-16 במרץ 2018. את הסרט צפוי לביים רואר אות'וג, ואת דמותה האייקונית של לארה קרופט צפויה לגלם אליסיה ויקנדר ("אקס מאכינה", "הנערה הדנית").

המשחק המקורי בסדרת Tomb Raider יצא לשווקים בשנת 1996, זכה לפופולריות רבה ונחשב עד היום לאחד ממשחקי הווידאו המוצלחים ביותר בהיסטוריה. למשחק יצאו שישה משחקי המשך, עד שהוא אותחל ב-2006 לסדרה נוספת שארכה שלושה משחקים. ב-2013, הסדרה אותחלה פעם נוספת, ועד כה באתחול החדש יצאו שני משחקים, שהצליחו הן ביקורתית והן מסחרית.

עלילת המשחקים עוקבת אחר לארה קרופט הידועה לשמצה, שודדת קברים בעלת ילדות קשה שיוצאת בחיפושים אחר עברה. המשחק מתרכז במיתוסים, מיתולוגיות ואגדות עתיקות, והעולם שלו כולל בו סודות רבים ו-ויזואליה מדהימה.

סרט האתחול "טומב ריידר" יצא לאקרנים ב-16 במרץ 2018, בבימויו של רואר אות'וג ובכיכובה של אליסיה ויקנדר. עד שהתאריך הכה רחוק הזה יגיע, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק לחדשות נוספות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.