PES 2017 - טריילר חדש המוקדש לברצלונה נראה נהדר

מאת: לידור אטיאס

PES 2017 של Konami צפוי לצאת בקרוב ולקראת השקתו קיבלנו טריילר חדש. וכן, גם הטריילר הזה, בדומה לאלו המקבילים לו מהשנים הקודמות (אלו שהגיעו מעט לפני יציאת המשחק), נראה נהדר.

הגרפיקה נראית נהדרת, ובפרט המודלים אשר נראים ריאליסטיים יותר מתמיד, ונראה כי האופן שבו אנחנו נוכל לשנות את ההגדרות הטקטיות של קבוצתנו באמצע משחק ישתנה, כך שתהיה לנו שליטה רבה יותר על זרימת המשחק. בכלל, נראה שיהיו לנו הרבה מאוד אפשרויות טקטיות נוספות השנה.

במקרה שתהיתם - הטריילר עצמו מוקדש לקבוצת ברצלונה ומראה, איך לא, את הקבוצה בפעולה בעיקר עם טקטיקת הטיקי-טאקה שבזכותה היא ידועה כל כך כאחד ממועדוני הפאר בעולם הכדורגל המודרני.

בטריילר בולטים בעיקר ליאונל מסי, נייאמר, אנדרס אינייסטה ולואיס סוארז, אשר להם אין רגע דל על המגרש ואנו רואים אותם מבקיעים במספרות, מבצעים מהלכים קבוצתיים מרהיבים, מוסרים בעקבים בקלילות יתרה, ובכלל מהפנטים.
לאחר שצפיתם בטריילר אתם מוזמנים לספר לנו איזה מן המשחקים - PES 2017 או FIFA 17 - אתם מתכוונים לרכוש בספטמבר הקרוב ולמה. נשמח גם אם תעקבו אחרינו עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו לחדשות נוספות, ואתם כמובן מוזמנים להתעדכן ישירות באתר בכל עת.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.