Overwatch - שינוי במערכת המשחק יימנע משחקנים לגרוע מהפרס של קבוצות מנצחות
מאת: לידור אטיאס
תופעה ב-Overwatch שבמסגרתה שחקנים יכלו להרוס לקבוצות המנצחות את הניקוד המתקבל בסוף משחק עומדת להיעלם בעקבות כניסת Blizzard לתמונה.
הפוסט שפורסם ב-battle.net מסביר כיצד המערכת הנוכחית של דירוג המיומנות עובדת ואיזה שינויים עומדים להיות מיושמים במאמץ למנוע משחקנים לפגוע בקבוצות המנצחות.
"כרגע, הדרך בה המערכת עובדת היא שאם הקבוצה שלך מיועדת לניצחון (המיומנות של שחקני הקבוצה הזו גבוהים משל שחקני הקבוצה השנייה), היא תרוויח מעט בדירוג המיומנות במקרה של ניצחון ותפסיד הרבה בדירוג המיומנות במקרה של הפסד. מובן שבמקרה ההפוך שבו הקבוצה שלך לא מיועדת לניצחון, היא תרוויח הרבה בדירוג המיומנות עבור ניצחון ותפסיד מעט בדירוג המיומנות עבור הפסד.
"בעבר, אם שחקן מאחת הקבוצות היה יוצא באמצע המשחק, המשחק היה מחשב מחדש את ההסתברות לניצחון של כל קבוצה בצורה אוטומטית. ההנחה הייתה שאם קבוצה מסוימת הייתה במיעוט של שחקן אחד או יותר, הסיכויים של אותה קבוצה לנצח יורדים והדבר המדויק ביותר שיכולנו לעשות היה להתחשבן על כך בעת קבלת הפרסים בדירוג המיומנות בסוף המשחק עבור כל שחקן. "
ככל הנראה, למרות שהמשחק הוא יותר מדויק עם המערכת הזו, זה לא נראה שהשחקנים רצו בזה, והשיבו על כך "[זה] לא מרגיש נהדר כי זה מתמרץ התנהגות עזיבה רעה."
אלא ששינויים בדרך ו"כתוצאה מכך, המשחק כבר לא מחשב מחדש את ההסתברות לניצחון של שתי הקבוצות בכל פעם שבה אדם אחד או יותר עוזבים, ובמקום המשחק ישתמש בהסתברות שהוגדרה בתחילת המשחק (בדיוק כפי שהיה אם לא היו עוזבים). "
התאמות דירוג המיומנות לא תהיינה מדויקות בכלל, אבל הרעיון הוא שהתמריץ להציק ולהרוס לקבוצה שעתידה לנצח על ידי עזיבה באמצע משחק למעשה נשלל כי ההשפעה של עזיבה באמצע משחק בטלה.
מה דעתכם על המערכת החדשה? אתם חושבים שזה באמת לטובת המשחק והשחקנים גם יחד? הגיבו לנו מה דעתכם בנושא והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
תופעה ב-Overwatch שבמסגרתה שחקנים יכלו להרוס לקבוצות המנצחות את הניקוד המתקבל בסוף משחק עומדת להיעלם בעקבות כניסת Blizzard לתמונה.
הפוסט שפורסם ב-battle.net מסביר כיצד המערכת הנוכחית של דירוג המיומנות עובדת ואיזה שינויים עומדים להיות מיושמים במאמץ למנוע משחקנים לפגוע בקבוצות המנצחות.
"כרגע, הדרך בה המערכת עובדת היא שאם הקבוצה שלך מיועדת לניצחון (המיומנות של שחקני הקבוצה הזו גבוהים משל שחקני הקבוצה השנייה), היא תרוויח מעט בדירוג המיומנות במקרה של ניצחון ותפסיד הרבה בדירוג המיומנות במקרה של הפסד. מובן שבמקרה ההפוך שבו הקבוצה שלך לא מיועדת לניצחון, היא תרוויח הרבה בדירוג המיומנות עבור ניצחון ותפסיד מעט בדירוג המיומנות עבור הפסד.
"בעבר, אם שחקן מאחת הקבוצות היה יוצא באמצע המשחק, המשחק היה מחשב מחדש את ההסתברות לניצחון של כל קבוצה בצורה אוטומטית. ההנחה הייתה שאם קבוצה מסוימת הייתה במיעוט של שחקן אחד או יותר, הסיכויים של אותה קבוצה לנצח יורדים והדבר המדויק ביותר שיכולנו לעשות היה להתחשבן על כך בעת קבלת הפרסים בדירוג המיומנות בסוף המשחק עבור כל שחקן. "
ככל הנראה, למרות שהמשחק הוא יותר מדויק עם המערכת הזו, זה לא נראה שהשחקנים רצו בזה, והשיבו על כך "[זה] לא מרגיש נהדר כי זה מתמרץ התנהגות עזיבה רעה."
אלא ששינויים בדרך ו"כתוצאה מכך, המשחק כבר לא מחשב מחדש את ההסתברות לניצחון של שתי הקבוצות בכל פעם שבה אדם אחד או יותר עוזבים, ובמקום המשחק ישתמש בהסתברות שהוגדרה בתחילת המשחק (בדיוק כפי שהיה אם לא היו עוזבים). "
התאמות דירוג המיומנות לא תהיינה מדויקות בכלל, אבל הרעיון הוא שהתמריץ להציק ולהרוס לקבוצה שעתידה לנצח על ידי עזיבה באמצע משחק למעשה נשלל כי ההשפעה של עזיבה באמצע משחק בטלה.
מה דעתכם על המערכת החדשה? אתם חושבים שזה באמת לטובת המשחק והשחקנים גם יחד? הגיבו לנו מה דעתכם בנושא והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.