Injustice 2 - טריילר חדש מציג את וונדר וומן ובלו ביטל במשחק

מאת: לידור אטיאס

Injustice 2 הוכרז לראשונה ב-E3 2016, אבל לא הרבה דמויות מסגל הדמויות המלא שיופיע במשחק נחשפו. אלא שתערוכת "קומיק-קון" היא הזדמנות מעולה לחשוף 2 דמויות חדשות של DC אשר יופיעו במשחק והן וונדר וומן ובלו ביטל. ההכרזה הזו נעשתה באמצעות טריילר חדש שהראה את 2 הדמויות החדשות בפעולה.

"ב-Injustice 2 אנחנו מציגים תכונות חדשות שישנו את הדרך שבה המעריצים ישחקו במשחקי מכות," מנהל הקריאייטיב אד בון אמר בעבר. "אנחנו תמיד מעוניינים לדחוף את הז'אנר קדימה ומאפשרים לשחקנים להתאים אישית ולעלות ברמות עם הגיבורים האהובים עליהם ונבלי העל של DC וזו קפיצת מדרגה משמעותית."

את השיפורים המדוברים אנו רואים גם בטריילר הזה, כאשר ניתן לראות את מספר התלבושות של וונדר וומן וגם את המהלכים השונים והמסקרנים של שתי הדמויות החדשות, אשר נראות עוצמתיות במיוחד. כעת אנחנו מקווים להכרזות מעניינות בנוגע לסרט המצופה של וונדר וומן בכיכובה של גל גדות בתפקיד הראשי.

Injustice 2 יגיע, נכון לעכשיו, ל-PS4 וה-Xbox One בלבד, וזה יקרה מתישהו בשנת 2017 (השמועות מדברות על מרץ 2017). עד אז אתם מוזמנים לצפות בטריילר ולהתרשם מהשיפורים השונים.
מה דעתכם על הטריילר הזה? האם אתם אוהבים את הדמויות החדשות או שלא? כל מה שאתם חפצים לכתוב בנושא אתם יכולים לכתוב לנו, אנחנו קוראים את כל מה שאתם שולחים, ונשמח אם תעקבו אחרינו עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.