Cartoon Network - טריילרים חדשים של סדרות הרשת הוצגו, ביניהם "בן 10" ו"רגולר שואו"

מאת: לידור אטיאס

כנס "קומיק-קון" נמשך כל העת, וכעת הגיע תורה של רשת הטלוויזיה Cartoon Network להופיע. הרשת שחררה הצצות לתכניה העתידיים, כאלה שאתם לבטח לא תישארו אדישים כשתיחשפו אליהם. שנתחיל?

תחילה, הרשת חשפה בבכורה העולמית את סדרת הפעולה החדשה של "בן 10", אשר צפויה לעלות לשידור במהלך סתיו 2017, קודם באירופה ובאסיה ולאחר מכן בצפון אמריקה ואמריקה הלטינית. אין ספק שמדובר בזיכיון הבינלאומי הגדול ביותר של הרשת, ולדבריה, הסדרה החדשה "תרגום להרבה מאד צופים לנסות ולגלות את הגיבור הפנימי החבוי בהם".

כמו כן, הרשת הציגה הצצה ראשונה לסדרה הקרבה, שכבר עלתה לרשת וזמינה לצפייה כאן:

ההתרגשות המשיכה, והרשת הציגה עם הצצה ראשונית לסדרה העתידית "Mighty Magiswords", אשר נוצרה על ידי קייל א. קארוצה ותעלה לשידור בסתיו הקרוב. הרשת הציגה קלפים מתוך הסדרה, העונה לשם "שומר המסכה", ולאחר מכן חולקו לקהל פריטים מן הסדרה.

את הקליפ תוכלו לראות כאן:

זה לא נעצר שם, ולאחר מכן הנוכחים זכו לקבל הצצה לפרק הבא בסדרה "רגולר שורו", העונה לשם "יום אחד בחלל אחת לכמה זמן". בפרק, פאניקה תוקפת את כולם כאשר הפארק המקומי משוגר אל החלל החיצון והניסיונות למצוא את האחראי לכך עולים בתוהו.

את ההצצה לפרק תוכלו לראות כאן:

ובכן, בנוסף לכך נערכה הכרזה נוספת לגבי Cartoon Network, ומפיקי הסדרה "ליגת הצדק אקשן" חשפו הצצה ראשונה לסדרת האנימציה שלהם אשר תשודר ברשת בקרוב.

ההצצה הראשונה התגלמה כקליפ של מגוון קטעי אקשן (כיאה לשם הסדרה) מתוך הסדרה עצמה, כאשר בקליפ מככבים בעיקר באטמן, סופרמן ו-וונדר וומן אשר התאחדו לא מזמן על המרקע הקולנועי ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק".

בקליפ החדש תוכלו לצפות כאן:

זה הכל בנוגע לחשיפות העיקריות של Cartoon Network בתערוכת "קומיק-קון" לשנת 2016. מה דעתכם על החשיפות עד כה? האם התכנים האלה כבשו אתכם או שאתם יותר התחברתם להכרזה על כך ש"בנות הפאוור פאף" יחזרו לעונה שנייה? הגיבו לנו מה דעתכם והישארו מעודכנים לעדכונים נוספים מהכנס באתר או בעמוד הפייסבוק שלנו.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.