Xbox - משחקים נוספים זמינים בחינם על פני משחקים אחרים

מאת: לידור אטיאס

אתמול היה ה-16 ביולי, וכמובטח, קיבלנו חילוף בגזרת משחקי החינם הן ב-Xbox One והן ב-Xbox 360, חילוף שכמובן זמין אך ורק למשתמשי מנוי ה-Xbox Live Gold אשר זוכים לשחק בחינם במגוון של משחקים בכל חודש בעקבות המנוי הזה.

ולעניין - מן המגרש החינמי של ה-Xbox One יוצא כעת The Crew, משחק המירוצים החברתי של Ubisoft, ובמקומו נכנס Tumblestone, משחק אקשן-פאזל, אשר שונה בתכלית מזה שהוא מחליף ובסופו של דבר יהיה זמין בחינם עד ל-15 באוגוסט.

אלא שחילוף יבוצע גם בגזרת ה-Xbox 360 ושם יוצא Rainbow Six Vegas 2, משחק היריות הטקטי של Ubisoft, וזאת לטובת השחקן החדש שנכנס במקומו והוא Tron Evolution, משחק ההרפתקאות-אקשן מגוף שלישי שהגיע לשוק בשנת 2010 ונמצא בהפצת חברת דיסני.

אבל כמו תמיד, יש את השחקן הזה שלעולם לא יוצא מהמגרש ותמיד מסיים את כל 90 הדקות (או במקרה הזה כל ימי החודש). ב-Xbox One ישנו המשחק The Banner Saga 2 שנשאר חינמי עד סוף החודש הנוכחי ולא הולך לשום מקום עד אז.

את רשימת משחקי החינם המעודכנת תוכלו לראות כאן למטה:

Xbox One:

  • The Crew - בין ה-15 וה-16 ביולי
  • The Banner Saga 2 - בין ה-1 ביולי וה-31 ביולי
  • Tumblestone - בין ה-16 ביולי וה-15 באוגוסט

Xbox 360

  • Rainbow Six Vegas 2 - בין ה-1 ביולי וה-15 ביולי
  • Tron Evolution - בין ה-16 ביולי וה-31 ביולי
מה דעתכם על המשחקים החדשים שנכנסו לתמונה? אתם נהנים מהם? ספרו לנו בתגובות איזה משחק אתם אוהבים יותר והישארו כמובן מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.