Yooka-Laylee - המשחק נדחה לרבעון הראשון של 2017, קטע משחקיות יופיע בכנס ה-E3 השנה

מאת: יואב ירושלמי

חברת Playtonic Games שחררה קטע משחקיות לקראת E3 2016 של משחק הפלטפורמר החדש שלה, Yooka-Laylee, אשר יוצג בכנס שיתקיים בין ה-14 עד ה-16 ביוני.
במשחק יככבו צמד החברים Yooka ו-Laylee אשר ישתמשו בשלל של מהלכים מיוחדים בכדי לחקור עולמות ב-3D אשר מלאים בדברים לאסוף, סודות לחשוף ודמויות להכיר.

Playtonic Games גם הכריזה רשמית על כך שהמשחק יצא ברבעון הראשון של 2017, מה שלמעשה מוגדר כדחיית המשחק מפני שהוא היה צפוי להגיע אלינו כבר באוקטובר הקרוב, אך הפעם זה לא ישתנה.

"לאחר מחשבות רבות ודיאלוג עם המעריצים שלנו אודות כך שהאיכות והתוכן בשבילם הוא מעל הכל, לקחנו את ההחלטה הקשה והחלפנו את תאריך השחרור של Yooka-Laylee לרבעון הראשון של 2017"  כך נמסר ממנהל Playtonic Games וגאבין פרייס בהודעה.

"בזמן שהיינו בטוחים שנוכל לשחרר את המשחק באוקטובר כמו בתכנון הראשי, המפתחים שלנו החליטו להוסיף מספר חודשי 'צחצוח' (הוספה, סיום) לתאריך המקורי.
בסופו של דבר, זה יאפשר לנו לשחרר משחק טוב יותר לאלפי המעריצים שתמכו בנו בזמן הפיתוח".

"אנחנו בטוחים שחלק יהיו מאוכזבים על ההוספה של מספר חודשים נוספים, אך בכל מקרה קבוצת Playtonic Games בטוחה כי עשתה את ההחלטה הנכונה בשביל המשחק וכי אתם תהיו מסופקים מהתוצאות של המשחק שיגיע בתחילת השנה הבאה".

תוכלו לצפות כאן בטריילר:
רוצים להישאר מעודכנים? סמנו לנו לייק בעמוד הפייסבוק ולקראת E3 - כך תדאגו לקבל את כל ההכרזות והחדשות החמות ובעברית.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.