Fallout 4 היה זמין בחינם בטעות ב-Xbox One, פיצוי למי שניצל את ההזדמנות

מאת: לידור אטיאס

על פי דיווחים אודות טעות בתמחור, גרסת ה-Xbox One של המשחק Fallout 4 (וגם חבילות ההרחבה שלו) הייתה זמינה בחינם לאחרונה לפרק זמן מסוים דרך חנות ה-Xbox, אם כי Bethesda ציינה כי אין לה מושג כיצד זה קרה.

מוקדם יותר היום, משחק הבסיס וההרחבות Automatron ,Wasteland Workshop, ו-Far Harbor הוצעו במחיר של אפס דולרים בחנות הדיגיטלית, כלומר חינם. הנה ציוץ של משתמש הטוויטר Wario64, אשר הביא את זה לתשומת הלב של מספר גדול של שחקנים.
אז מה בעצם קרה פה? סמנכ"ל השיווק של Bethesda פיטר היינס נשאל על זה בטוויטר. הוא אמר שהוא לא בטוח איך זה קרה, אבל ציין כי הוא חושד שמדובר בבאג.

"אין לי מושג," אמר היינס. "לא הפלטפורמה שלי. באג / תקלה. הם יבטלו את זה."

ואכן, יש את מיקרוסופט בכל הסיפור. Fallout 4 וכל חבילות ההרחבה כמובן חזרו לנקודת המוצא והמחירים שלהם כעת הם כמו קודם. אלא שעל אף שהתיקון בוצע, לא נמסר כל מידע ממיקרוסופט לגבי כיצד כל זה קרה.

אלא שזה לא נגמר שם, וכעת החליטה חברת Bethesda לפצות את כל מי ששם לב לבאג והוריד את המשחק בחינם, בשובר של 10 דולרים לחנות, שיועבר עד סוף יוני. מיותר לציין שהעותקים שנלקחו במהלך האירוע הביזארי הזה נמחקו מהחשבונות של השחקנים, וההודעה הרשמית שנמסרה היא "שגיאת התמחור שלנו בנוגע ל-Fallout 4 תוקנה וההורדה החינמית שלכם לא תעבוד יותר. בעקבות אי הנוחות אנחנו נפקיד 10 דולרים עד סוף יוני בחשבון המיקרוסופט שלכם. הפקדה זו תפוג בתום שנה מיום ההפקדה."

מה דעתכם על כך? האם הספקתם לנצל את העניין? ספרו לנו בתגובות והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק הרשמי שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.