הגרלת ענק מתנת הד ארצי - Total War: WARHAMMER ו-Valkyria Chronicles

מאת: לידור אטיאס

משחקים במחשב אישי? נהדר. מעדיפים דווקא PS4? גם לכם יש מקום בהגרלה. הפעם, החליטו בהד ארצי לפרגן לכם במיוחד עם הגרלה גדולה בת 2 פרסים שונים מהמשחקים היותר חדשים בשוק כיום - האחד הוא Total War: WARHAMMER משחק האסטרטגיה החדש הנהדר של The Creative Assembly שמאמץ דווקא את הדרת הפנטזיה (אפשר לקרוא את הסיקור שלנו על ידי לחיצה כאן), והשני הוא אחד מן המשחקים היותר מוערכים על פלטפורמת ה-Playstation, והוא Valkyria Chronicles, שחוזר בגרסה מחודשת ל-PS4, לאחר שנחל הצלחה רבה גם על ה-PS3.

ובכן, מה בעצם נדרש מכם על מנת להשתתף בהגרלה? לא הרבה. כל שעליכם לעשות הוא:
*לייק לעמוד הפייסבוק שלנו, שישמור אתכם מעודכנים וכמובן יתריע לכם על ההגרלות הבאות.
*שיתוף פוסט ההגרלה, כדי לעזור לנו להעביר את הבשורה ולהגריל את העותקים בין כמה שיותר אנשים.

ההגרלה עצמה, כמו תמיד, תתקיים לאורך השבועיים הקרובים, בהם תוכלו לתייג חברים על בסיס יומי כדי לצבור נקודות חדשות בהגרלה, ואולי תזכו! הזוכים יעודכנו בהודעות פרטיות ב-19 ביוני הקרוב, רגע אחד לפני החופש הגדול של הצעירים מביניכם.

התנאי האחרון להשתתפות בהגרלה מודגש והוא החשוב מכולם - יש להשתמש בכלי ההגרלה המצורף על מנת למלא את פרטיכם האישיים וכדי להשלים את ההרשמה להגרלה. הכלי לא מבצע עבורכם לייק לעמוד או שיתוף ועליכם לעשות זאת ידנית ולאחר מכן להירשם דרך כלי ההגרלה המצורף.

מי שמעוניין לזרז הליכים מוזמן להוסיף תגובה לפוסט שבה הוא מציין באיזה משחק הוא מעוניין (אין צורך לגולל סיפור חיים) ואף לבדוק (במידה והוא מעוניין ב-Total War: WARHAMMER) האם הוא עומד בדרישות המערכת. לבדיקת דרישות המערכת דרך עמוד ה-Steam של המשחק לחצו כאן.

להלן כלי ההגרלה ופוסט ההגרלה בפייסבוק:
a Rafflecopter giveaway
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.