באטמן - משחק חדש שלו ושל "יחידת המתאבדים" נמצאים בפיתוח לפי אחד האתרים

מאת: לידור אטיאס

לדברי האתר הצרפתי AddictedToSeries משחק באטמן חדש נמצא בפיתוח ויככב בו בנו של באטמן דמיאן ויין. יתר על כן, דובר על משחק המבוסס על "יחידת המתאבדים" שנמצא בפיתוח ב-Warner Bros Montreal. מדובר כמובן באותו סטודיו שפיתח את Batman: Arkham Origins.

אם השמועה הזאת היא נכונה, אז משחק הבאטמן הבא יסטה בגדול מן הכותרים הקודמים. האתר דיווח כי המשחק החדש יכלול הפעם מחזור מלא של יום-לילה ויכלול גם את ה-Batcycle, הלא הוא האופנוע המזוהה כל כך עם באטמן. יתר על כן, שחקנים יוכלו לשדרג את ה-Batcave שלהם וג'ותהאם סיטי תרגיש חיה הרבה יותר מבכותרים הקודמים של באטמן.

זה יהיה מעניין לראות איזה סטודיו עומד מאחורי הפיתוח של משחק הבאטמן החדש במידה והוא אכן בפיתוח. האם זה Rocksteady? אין דרך לדעת את זה עדיין. כרגיל, את המידע הזה צריך לקחת בעירבון מוגבל אבל בהתחשב בעובדה שהסרט "יחידת המתאבדים" יוצא באוגוסט, זה נראה כמו תזמון לא רע ואני לא אהיה אופתע אם השמועה תתברר כנכונה.

מה  דעתכם על זה? האם אתם תשחקו במשחקים הללו, רק באחד מהם, או לא בכלל? כך או כך, על מנת להתעדכן אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו עם לייק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.