Titanfall 2 - המשחק ישוחרר במרחק של שלושה שבועות מ-Battlefield 1

מאת: לידור אטיאס

EA ציינה, יותר במדויק, מתי אנחנו יכולים לצפות ל-Titanfall 2, אלא שמדובר בהצהרה מעניינת במיוחד שמותירה כעת 2 אפשרויות שונות לשחרור המשחק.

במהלך כנס שנערך לאחרונה, סמנכ"ל הכספים של החברה בלייק יורגנסן חשף כי Titanfall 2 ישוחרר במרחק של שלושה שבועות מ-Battlefield 1. עם זאת, הוא לא גילה בהצהרתו אם מדובר בשלושה שבועות לפני או אחרי תאריך השחרור של Battlefield 1. זה אומר שמצד אחד הוא יכול להשתחרר ב-30 בספטמבר (שלושה שבועות לפני) או ב-11 בנובמבר (שלושה שבועות אחרי). זה יכול אפילו להיות מתישהו בין התאריכים הללו מכיוון ש-EA לא ידועה כחברה עם נקיפות מצפון סביב שחרור משחקי היריות שלה כל כך קרובים זה לזה, זאת בעיקר משום שהם פונים לשני קהלים שונים.

מה שמעניין הוא כמה קרוב Titanfall 2 ישוחרר לצד Call of Duty: Infinite Warfare שיוצא ב-4 בנובמבר. שני המשחקים מוגדרים כמדע בדיוני למרות ש-2 Titanfall בסופו של דבר שונה באופן מהותי, בעיקר מבחינת המשחקיות.

מה דעתך על שחרורו של Titanfall 2? שתפו אותנו בדעתכם על העניין הזה, ואם אתם רוצים להמשיך להתעדכן ולקבל חדשות נוספות אנחנו מזמינים אתכם לסמן לנו לייק בעמוד הפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.