GTA Online - המשחק "לא קבוע" לפי מנכ"ל Take-Two

מאת: לידור אטיאס

מנכ"ל Take-Two, שטראוס זלניק, ציין בזמנו כי זיכיונות כמו GTA הם עניין של קבע עבור המוציאה לאור (למרות שהוא הזכיר גם את Red Dead Redemption במשוואה ועדיין לא קיבלנו משחק המשך מאז). עם זאת, זה לא ממש כולל גם מצבי משחק חיצוניים כמו GTA Online, שהגיעה במקור קצת לאחר GTA V והוא חלק אינטגרלי ממנו. מדובר כמובן במולטיפלייר של GTA V ששוחרר אי שם בשנת 2013 ונחשב להצלחה מאסיבית עד כה עבור המוציאה לאור.

במהלך כנס שנערך לאחרונה, זלניק גילה כי, "אנחנו מצפים לתוצאות בינוניות בלבד מ-GTA Online עד אוקטובר, בו הוא יחגוג שלוש שנים מאז ששחררנו אותו. לא רק שזה לא היה בכוונתנו כי GTA Online יהיה קבוע, אלא שגם חשוב שזה לא יהיה קבוע. אנחנו צריכים לתת לזכיון הזה לנוח בשלב כלשהו. "

"לנוח" כנראה אומר שלא ישתחררו עדכונים משמעותיים כאשר Rockstar עובדת כנראה על האיטרציה הבאה של GTA או פרויקט אחר. בשלב זה, סטודיו Rockstar North מתמקד ב-GTA Online, מה שמשאיר מעט מקום לדברים אחרים כמו DLC לשחקן יחיד, עליו היו הרבה שמועות. נצטרך לראות בדיוק מתי GTA Online ייכנס לתרדמת אבל זה לא נראה כאילו זה יהיה בזמן הקרוב.

מה דעתכם על GTA Online? האם גם אתם נהנים ממנו כמותנו? יש לציין כי בעוד חמישה ימים העדכון הגדול ביותר אי פעם מגיע למשחק. לעדכונים נוספים אתם מוזמנים לסמן לנו לייק בעמוד הפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.