The Last of Us 2 - המשחק אמנם נעדר מ-E3, אך הוא עשוי להיות מוצג בקרוב

מאת: לידור אטיאס

ל-Naughty Dog אמנם לא הייתה תצוגה משלה ב-E3 האחרון, אלא שהכרזה מרגשת ומפתיעה במיוחד הקשורה אליה הגיעה בתצוגה של סוני - טרילוגיית Crash Bandicoot חוזרת ובגדול אל ה-PS4 בגרסת Remastered. אלא שהכרזה מפתיעה ומצופה לא פחות לא הגיעה, ולמעשה The Last of Us 2, על אף כל הרמזים המצביעים על פיתוחו, עדיין לא נחשף. אז מה בעצם קורה עם זה?

עד כה היו 2 רמזים עיקריים לפיתוחו של משחק ההמשך. הראשון הוא ציטוט של אדם המקורב לתהליך הפיתוח וכזה שהוא גורם בתעשיית המשחקים העולמית, אשר הצהיר כי הוא בהחלט חושב ש-Naughty Dog עובדת על The Last of Us 2, אך בד בבד הוא טען כי הוא לא חושב שהוא יוצג ב-E3 (מה שבאמת לא קרה), וכעת נשאר רק לאמת את החלק השני של הצהרתו - פיתוח The Last of Us 2.

אלא שהיה גם רמז מהמקור הכי רשמי שאפשר למצוא, והוא כמובן Naughty Dog עצמה - החברה החליטה לשתול Easter Egg בנושא של The Last of Us בתוך המשחק החדש ביותר של החברה - Uncharted 4: A Thief's End. מדובר למעשה בפוסטר המציג אישה בהריון. אלא שאם נחבר את זה עם פריט מידע רשמי נוסף - הצהרתו של מנהר הקרייאיטיב של Naughty Dog בדבר המחשבה על פיתוח המשך ל-The Last of Us ללא גו'אל ואלי, נגיע למסקנה הכמעט בלתי נמנעת - האישה ההרה היא אמה של אלי, אנה, אשר הוזכרה במתי מעט בחבילת הרחבה של המשחק המקורי.

אלא שכעת עולים קולות, בין היתר מהיוטיובר RobinGaming, אודות זה שהמשחק הבא, The Last of Us 2, יוכרז רשמית ב-PSX הקרוב שיתקיים בחודש דצמבר. אם לא, היעד הבא הוא ככל הנראה E3 2017.

מה דעתכם? אתם חושבים שצריך להיות המשך? אתם תקנו אותו? הגיבו לנו והישארו מעודכנים עם לייק לעמוד הפייסבוק שלנו אשר יביא אליכם את כל החדשות המעניינות הבאות בנושא.




התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.