נחשף השחקן שיגלם את סופרמן בעונתה השנייה של "סופרגירל"

מאת: נהוראי מבורך כחלון

"סופרגירל", סדרת גיבורי-העל מבית DC Comics, זכתה לנתוני רייטינג מרשימים ושידור מוצלח למשך עונתה הראשונה, מה שכמובן הקנה לה די במהרה עונה שנייה. אלא שברשות המשדרת, רשת CBS, לא היה מספיק כסף כדי לספק את עלויות ההפקה הגבוהות, פוטנציאל עליו קפצה רשת CW שרכשה את זכויות השידור לקראת ספטמבר הקרוב. שלב ההפקה המוקדמת מתחיל בימים אלו, וכעת הוא עולה מדרגה בהכרזה חשובה אודות אחת הדמויות היותר דומיננטיות בסדרה.
"סופרגירל" עוקבת אחר קורותיה של קארה זור-אל בת ה-24, חוצנית מכוכב הלכת קריפטון שנשלחה לכדור הארץ על מנת להגן על בן דודה קאל-אל. במהלך המסע לכדור הארץ קארה נכלאה בתוך מערבולת זמן שגרמה לה לאחר בהגעה ב-13 שנים מבלי שתתבגר, כשבזמן זה קאל התיישב בכדור הארץ בזהות אזרחית בעיר והפך לגיבור-על (סופרמן, כמובן). בהגיעה לכדור הארץ, קארה ניסתה לחיות חיים נורמליים תוך כדי הסתרת כוחותיה, אך לאחר אסון בלתי צפוי היא חשפה אותם, עד שלבסוף הפכה לגיבורת-על בעצמה (סופרגירל, כמובן).

הסדרה אמנם זכתה לנתוני רייטינג גבוהים ומרשימים בהחלט, אך בד בבד הופנתה כלפיה ביקורת נוקבת וקוטלת למדי. פרקיה הראשונים של הסדרה זכו לשנאה רבה - העלילה הוגדרה כ"יבשה" ו"משעממת", הדמויות כ"צפויות" ו"לא מתפתחות", ההומור כ"דבילי" ו"ילדותי" והאקשן שכה חשוב בסדרה כמו זו הוגדר כ"מזעזע" ו"מגוחך". עם זאת, מפרק לפרק ניחן שיפור ניכר בסדרה, שזיכה אותה בביקורות מעודנות ובעליית נתוני הרייטינג.

עם זאת, לכל אורכה, מהתחלתה ועד סופה של העונה הראשונה, הייתה נקודת ביקורת חשובה ומרכזית שלא טופלה מעולם - סופרמן. סופרגירל וסופרמן הם קרובי משפחה מדרגה ראשונה, והם אמורים להיות מאד קרובים ואף גם לשתף פעולה מידי פעם, אך אף על פי חלוקת היקום הבדיוני בין השתיים - סופרמן מעולם לא הופיע. דמות כה חשובה ומרכזית נעדרה, וחסרונה תורץ בסיבות מגוחכות ועצלות. אבל כל זה משתנה עכשיו.

לאחר שרשת CW רכשה את הסדרה, היא הבטיחה לערוך בה לא מעט שינויים (בין היתר החלפת אולפני הצילום ושינויים בצוות השחקנים), וכן לשפר אותה ככל האפשר עבור הצופים והמעריצים. וכך, לפני כחודש נודע בהכרזה של חברת DC על כך שסופרמן יופיע בעונה השנייה הקרבה בהופעה מלאה, והרשת געשה בשמועות לגבי השחקן שיגלם את הדמות. וכעת, אחרי שבועות מורטי עצבים, השחקן המיוחל נחשף: טיילר הקלין ("הדרך לפרדישן" / "כולם רוצים את זה!!").

הקלין, שהתפרסם לראשונה עוד כשהיה נער צעיר, צפוי לגלם את הדמות האייקונית לשני פרקים בעונה השנייה הקרובה, שתשודר החל מהסתיו הקרוב (ככל הנראה בספטמבר). מה אתם חושבים על הליהוק? נשמח לשמוע בעמוד הפייסבוק שלנו, אחריו אתם גם יכולים לעקוב כדי להתעדכן בחדשות נוספות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.