DualShock 4 - סוני רשמה פטנט על בקר חדש עם יותר כפתורים ושינויים נוספים

מאת: יואב ירושלמי

DualShock 4 הוא בקר טוב עד מאוד, אין ספק, וניתן להגיד גם כי זהו הבקר הטוב ביותר של סוני עד כה. אבל סוני משתרכת מאוד אחרי מיקרוסופט בנושא הבקרים בדור הזה, כאשר הבקר של ה-Xbox One היה טוב מההתחלה, אך אז, כשיצא הבקר החדש והמיוחד ל-Xbox One Elite, החברה יצרה כנראה את הבקר הטוב ביותר שנראה עד היום.
אז טוב לראות ולשמוע כי סוני מנסה לשפר גם היא את הבקרים שלה, וזאת לפי משתמש ה-NeoGAF ששמו Kyoufu אשר חשף כי סוני רשמה פטנט לשלט חדש, אשר ככל הנראה יהווה גרסה בעלת כפתורים נוספים עם אותו עיצוב כללי של הבקר המקורי, ה-DualShock4. בדבר הכפתורים שנוספו - נוספו כפתורים לידיות האחיזה, כמו בבקר של קונסולת ה-Xbox One Elite ואפילו כמו בבקר של Steam.
כמו כן, אפשר לראות שהכפתורים Options ו-Share הועברו אל מתחת לכפתורי המשחק ואל מתחת לכפתורי התזוזה (החיצים).

לא ברור אם סוני מתכוונת לשלב את הבקר הזה כבקר PS4 לכל דבר ועניין או שהוא מתוכנן לשימושים עתידיים בלבד. לעיתים קרובות פטנטים לשימושים עתידיים מוצגים עם ציורים של בקרים עכשוויים בלבד למרות שבפועל ייתכן כי מתוכנן עיצוב אחר לגמרי, זאת לרוב בכדי למוע דליפות ולעיתים גם כי לתכנונים העתידיים אין עדיין צורה פיזית מוכנה ומתוכננת.

האם סוני תחליט להפוך את הבקר החדש לבקר של ה-PS4 Neo החדש שלה? זה עדיין לא ברור, אבל מה שבטוח, את השרטוט הנוכחי תוכלו לראות מתחת לפסקה זו.
מה דעתכם? נשמע לכם טוב? על מנת להישאר בעניינים אני מזמין אתכם לסמן לנו לייק בעמוד הפייסבוק ולעקוב אחרינו כדי לקבל את החדשות הכי חמות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.