"ליגת הצדק" - מידע רב חדש נחשף

מאת: נהוראי מבורך כחלון

היקום הקולנועי של DC ממשיך לנוע קדימה. לאחר "איש הפלדה" מ-2013, "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ו"יחידת המתאבדים" מהשנה הנוכחית (כאשר השני עוד עתיד לצאת באוגוסט הקרוב), הבאים בתור להגיע הם "וונדר וומן" ו"ליגת הצדק" בשנה הבאה. לאחר שזה הראשון השלים לא מכבר את צילומיו, זה השני מגיע לשיא הפקתו בימים אלו, ואמש נחשף לציבור הרחב מידע רב אודות הסרט הקרב ובא.

בראש ובראשונה, פורסם לסרט לוגו חדש (ראו תמונה למעלה). הלוגו החדש לסרט שונה לגמרי מזה הקודם, ומציג קצת... צבע לבן, בניגוד לצבע השחור והקודר שהתרגלנו אליו עד כה מסרטי DC (בעיקר "איש הפלדה" ו"באטמן נגד סופרמן"). כמו כן כתב אמריקאי שביקר על סט צילומי הסרט אמר בנושא - "תקווה. אופטימיות. גאולה. זה מה שראיתי בביקור על סט הצילומים", מה שמסמן כי הסרט לא כל כך ילך בכיוון אפל ו"רציני" כמו קודמיו, בדומה ל"יחידת המתאבדים" שסצנות ממנו צולמו מחדש על מנת להכניס בהן יותר הומור.

כמו כן, עד כה הסרט שווק בתור "ליגת הצדק: חלק ראשון" ("Justice League: Part One"), אם כי כעת הוא מוצג כ"ליגת הצדק" ("Justice League"). ובכן, התברר לנו כי הסרט לא יהווה חלק מתוך סיפור, אלא יעמוד בפני עצמו, וכי הסרט ששווק עד כה כ"ליגת הצדק: חלק שני" ("Justice League: Part Two") גם כן יעמוד בפני עצמו ויספר סיפור אחר מזה של קודמו.

עוד בפרטים הטכניים, נודע כי המוזיקאי ג'אנקי XL, אשר הלחין במשותף עם האנס זימר את הפסקולים של "איש הפלדה" ו"באטמן נגד סופרמן", ילחין גם את הפסקול לסרט זה, הפעם לבדו. בנימה אישית, אני יכול לומר שזה נשמע מאוד מבטיח, שכן הפסקול היה אחד החלקים היותר טובים בשני הסרטים הללו.

בגזרת הדמויות, נחשף כי ווילם דפו יגלם בסרט את ניודיס וולקו, פוליטיקאי אטלנטי ויועץ ותיק של אקווהמן, וכן גם כי האנטגוניסט הראשי בסרט יהיה סטפנוולף, אם כי עוד לא נחשף השחקן שיגלם את דמותו. בגזרת חליפות גיבורי-העל, נחשף לא מעט: שריונו של סייבורג יישתמש בטכנולוגיה אפוקליפטית מתכתית והוא יהיה מצויד במגוון כלי נשק וכן באפשרות החלפה לזהות אזרחית במהירות; חליפתו של הפלאש תקבל במהלך הסרט שדרוג בידי באטמן והיא תורכב מ-148 חתיכות; באטמן יופיע במהלך הסרט לבוש בכמה חליפות שונות כשהוא יצויד בטכנולוגיות חדשות ובעיצוב חדש לבאטמוביל. אודות אישיויתיהן של הדמויות, באטמן צפוי לחזור לדרך המלך לאחר הדרך החשוכה אליה פנה ב"באטמן נגד סופרמן" (בין היתר כשהרג לא מעט אנשים), והפלאש ישמש כאתנחתא קומית.

הפסקה הבאה תדבר על שתי סצנות מתוך הסרט, אמנם בצורה כללית, אך אם אתם תופסים זאת כספויילרים לסרט, אמליץ לדלג לפסקה שאחריה כדי למנוע בעיות.

הכתבים שביקרו בסט הצילומים של הסרט זכו גם לקבל הצצה ראשונה לשתי סצנות מוכנות מתוכו. הסצנה הראשונה כוללת בה מפגש של באטמן, וונדר וומן והפלאש עם ג'ים גורדון, כאשר בהמשך מצטרף אליהם גם סייבורג. אך בגולת הכותרת עומדת סצנה אחרת, בה באטמן והפלאש נפגשים לראשונה, והיא לדברי אלו שצפו בה "מלאת הומור" ו"מדהימה" (תיאור מלא לסצנה, אם אתם רוצים, תוכלו למצוא כאן). בשתי הסצנות, נאמר כי הפלאש "גונב את ההופעה".

ולבסוף, נחשף תקציר הסרט הרשמי:
"ברוס ויין, אשר אמנותו המחודשת באנושות וההשראה שהוא שואב בעקבות מעשהו חסר האנוכיות של סופרמן מניעות אותו, מגייס לעזרתו בעלת-ברית חדשה, וונדר וומן, במטרה להתמודד מול אויב גדול יותר. יחד, באטמן ו-וונדר וומן צריכים לעבוד במהירות כדי למצוא ולגייס צוות של אנשים בעלי כוחות-על, כל זאת על מנת להתמודד עם האיום המתעורר. אך למרות היווצרות ליגת הגיבורים הזו - המורכבת מבאטמן, וונדר וומן, אקווהמן, סייבורג והפלאש - ייתכן כי מאוחר מדי להציל את כדור הארץ מפני מתקפה בממדים קטסטרופליים."

בחודש הבא, יולי, צפוי להתרחש כנס החובבים Comic-Con, ובו צפויה חברת DC להפציע עם "ליגת הצדק" בפאנל עם כוכבי הסרט, ואם השמועות נכונות אז צפוי להיות מוצג גם טיזר קצרצר של הסרט. הסרט עצמו, בבימויו של זאק סניידר, יגיע לאקרנים ב-17 בנובמבר 2017.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.