Red Dead Redemption - כל העדויות האחרונות לגבי משחק חדש בסדרה

מאת: לידור אטיאס

כיום, Red Dead Redemption חדש, ולא משנה מה, הוא אחד הפרוייקטים המצופים ביותר. בין אם תהיה זו גרסת Remastered של המשחק המקורי, Red Dead Redemption 2 או אפילו תאימות לאחור של המשחק המקורי במסגרת ה-Xbox One - כל אלה צפויים לעורר עניין רב מצד המעריצים, אך כמובן שכל אופציה לגופה.

לאחרונה נרשמו כמה עדויות לקיום של משחק נוסף בסדרה, וזאת בהמשך להדלפת מפת המשחק הבא בסדרת Red Dead Redemption. בראש ובראשונה קיבלנו תמונה של משחק חדש בסדרה (התמונה מופיעה למעלה), והיא עשויה להוות רמז אמיתי לפיתוח של משחק נוסף בסדרה. כפי שניתן לראות בתמונה, היא ככל הנראה מצביעה על משחק חדש לגמרי בסדרה והצפיות של המעריצים בשמיים. מקור התמונה הוא באתר Reddit וב-GTAForums, אם כי היא נלקחה מתוך הפורטפוליו של בחור בשם מאט קליין, אשר עבד ב-Rockstar למעלה מעשור וייתכן בהחלט כי הוא היה מעורב בפרויקט חדש של Red Dead Redemption.

אלא שזה לא נעצר שם, והמעריצים היו נואשים למומנטום בנושא הזה. מה עשה אחד מהם? משתמש Reddit העונה לשם Gaudynights הוא בחור שעובד בחברה מסויימת בתחום הטכנולוגיה (לא ברור היכן), החליט להיכנס לקוד המקור של האתר הרשמי של Rockstar. קודים שכאלה עשויים לחשוף פרטים מעניינים לעיתים, בדיוק כמו במקרה הזה - כאשר הוא נכנס לשורש העניין, אותו בחור גילה בקוד המקור רשימת משחקים של החברה. הרשימה עצמה היא רשימה של דפים באתר המייצגים את משחקי החברה, כל אחד והמשחק המתאים לו.

ברשימה ניתן למצוא כותרי GTA, משחקי Max Payne ועוד כל מיני משחקים של החברה, אשר הדפים שלהם כמובן זמינים לצפייה בכל עת. אלא שברשימה 2 דפים של משחקים שלא ניתן לגשת אליהם. השמות? Red Dead Redemption וגם Red Dead Redmption: Undead Nightmare. ישנן המון אפשרויות סבירות לגבי מה בעצם זה יכול להיות, אבל לשם כך נצטרך לחכות להצהרה רשמית בנושא.

אם אתם מעוניינים להיכנס לעומק בנושא רשימת המשחקים, פוסט די ארוך הועלה על ידי המשתמש באתר Reddit, ואתם מוזמנים ללחוץ כאן כדי לקרוא אותו.

מה דעתכם על העניין? הייתם רוצים לראות את המשחק הזה מבצע קאמבק? מה שבטוח - אם אתם רוצים להתעדכן, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו עם לייק בעמוד הפייסבוק של האתר.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.