GTA Online - אירוע חדש עם מבצעים והנחות על כלי רכב, נשקים, בגדים ועוד

מאת: לידור אטיאס

Rockstar הודיעה על פרטי האירוע המיוחד הבא במסגרת של GTA V, זאת לקראת העדכון הגדול שמגיע בשבוע הבא, והפעם מדובר באירוע קצר יחסית שיימשך לאורך סוף השבוע הקרוב בלבד.

האירוע שמתקיים ב-GTA Online כבר פעיל וירוץ עד יום שני, ה-6 ביוני. האירוע הזה עומד בסימן של הנחות ואם רציתם להשקיע את כסף המשחק שלכם ביאכטה זו הזדמנות נהדרת לכך, במיוחד כשהמחירים מוזלים כעת - את יאכטת אוריון תוכלו להשיג בחצי מחיר ואם אתם רוצים לפנק את היאכטה שלכם בפריטים להתאמה אישית - יש לכם 25% הנחה על כל פריט כזה שתקנו במהלך האירוע. רוצים לנוע ביאכטה? זה חינם לגמרי במהלך האירוע.

אבל אם אתם לא אנשי ישם ומעדיפים להישאר על הקרקע או מעליה, גם לכם דאגו ב-Rockstar. הלימוזינה The Turreted Limo (אתם יודעים, הלימוזינה עם המקלע שצמוד לגבה) גם כן בחצי מחיר, כמו גם המסוקים SuperVolito ו-SuperVolito Carbon.

כמה כלי רכב אחרים מהעדכון של Executive and Other Criminals זמינים בהנחה של 25 אחוזים בחנות כלי הרכב Legendary Motorsport, כולל כל הגירסאות של ה-Benefactor Schafter, ארבע גרסאות של Cognoscenti וה-Verlierer. כלי הנשק מן העדכון ההוא (The Heavy Revolver וה-Switchblade) כעת בחצי מחיר, בעוד שהבגדים מן העדכון זמינים ב-25 אחוזי הנחה.

מי שמעוניין להתחיל לשחק כ-VIP (אלמנט נוסף מעדכון ה-Executive and Other Criminals) יכול לחסוך כסף במהלך האירוע הזה. סף ה-VIP הוסר, ומחירם של השירותים השונים הזמינים לאנשי ה-VIP (כמו שליחויות של כלי רכב) הוא 50% מן המקורי.

לבסוף, כמו שתמיד קורה עם אירועים ב-GTA Online, יש גם Playlist מיוחד שזמין. ניתן לגשת אליו ממסך הטעינה הראשוני, והוא מציע RP כפול כאשר תשחקו במספר מצבי משחק חדשים יחסית, כגון Inch by Inch IV. מצד שני, לא תקבלו כל בונוס במשחק ב-Playlist הזה בנוגע לכסף המשחק.
Rockstar ממשיכה כמו שצריך עם עוד אירוע מיוחד נהדר ב-GTA Online. לאחר שהאירוע הזה יסתיים ביום שני הקרוב, אירוע חדש יתחיל ביום שלישי לצד ההגעה של העדכון המסיבי והגדול ביותר של GTA Online עד כה - Further Adventures in Finance and Felony. אם אתם מעוניינים לקרוא בהרחבה על העדכון הזה, אתם מוזמנים ללחוץ כאן.

מה דעתכם על האירוע? אתם משתמשים בהנחות הללו? אם אתם מעוניינים להישאר מעודכנים - לייק בעמוד הפייסבוק שלנו הוא דרך מצוינת להביע את תמיכתכם באתר ולקבל את העדכונים החמים.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.