NBA 2K17 - האריזה הרגילה דלפה ועליה מככב פול ג'ורג'

מאת: לידור אטיאס

תמונה מודלפת של פול ג'ורג' כמי שמככב על האריזה הרגילה של המשחק העתידי NBA 2K17 הופצה ברחבי הרשת לאחר שאדם אחד הצליח להקדים את 2K Sports, צילם את התמונה והשאר היסטוריה.
התמונה עצמה הודלפה באופן רשמי למדי - היא הופיעה בחנות הדיגיטלית של ה-Playstation בעמוד ההזמנה מראש של הגרסה הרגילה של NBA 2K17. אלא ש-2K Sports הכריזה על כך שיהיה שידור מסודר ובו העניין יוכרז, אלא שכעת מידת הרלוונטיות של השידור היא אפסית, אלא אם כן מתכננת החברה לחשוף קצת מעבר לכך(מרכיבי משחקיות חדשים כבר אמרתי?).

כעת, פול ג'ורג', כוכב קבוצת ה-NBA אינדיאנה פייסרס, מצטרף לכוכב הפורש קובי בראיינט, אשר יככב על האריזה המיוחדת של המשחק, בין היתר כהמשך ישיר לעונת הפרישה שלו שהסתיימה לפני מספר שבועות וחתמה את הקריירה הענפה של בראיינט כמי שזכה ב-5 אליפויות שונות ב-NBA ושיחק לאורך כל הקריירה שלו בלוס אנג'לס לייקרס, אותה לא עזב.

העובדה שדווקא פול ג'ורג' יככב על האריזה עשויה להפתיע אתכם, אבל מי שקצת יותר בקיא בודאי מבין זאת טוב יותר, מפני שפול ג'ורג', בעיני אוהדי NBA רבים, הוא שחקן אהוב מאוד, בעיקר בזכות היכולות הנהדרות שלו על המגרש, ולראייה הסרטון המיוחד שהכינו מעריציו בתוך המשחק האחרון בסדרה, NBA 2K16.
הציוץ שבו נחשפה האריזה נמצא כאן מולכם:
מה דעתכם על העניין? אתם אהבתם את הבחירה הזו מצד 2K או לא? מה שבטוח, תמיד תוכלו להישאר מעודכנים עם "המרקע", לייק בעמוד הפייסבוק שלנו יעזור גם כן.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.