Battlefield 1 - סרטון המשחקיות הראשון של המשחק ישודר בשידור חי

מאת: לידור אטיאס

EA הודיעה כי השידור החי הראשון אודות Battlefield 1 של המפתחת DICE יתקיים ב-12 ביוני בחצות(בין ה-12 ל-13 ביוני, לפי שעון ישראל), והוא יתרחש לאחר הועידה הכללית ב-E3 של חברת EA.

על פי התיאור של השידור באתר הרשמי, נאמר לנו כך - "מתרגשים לראות את Battlefield 1 בפעולה? ב-12 ביוני בשעה 14:00(לפי השעון הפסיפי) בואו לצפות ב-Battlefield, בשעה שבה קרב משודר ראשון של 64 שחקנים במסגרת של Battlefield 1 יועבר בשידור חי לראשונה. "לכן נראה כי כאשר E3 תגיע אנחנו נקבל את המבט הרשמי הראשון לעבר המולטיפלייר של Battlefield 1.

מעריצים שיהיו נוכחים באירוע EA Play יקבלו הזדמנות להשתתף בשידור החי ולהיות חלק מהקרב הזה. כמו כן לכל אחד ואחת מכם יש סיכוי לזכות בטיול לתערוכת E3. אתם יכולים ללחוץ כאן לפרטים נוספים ולמעבר לעמוד ההגרלה אבל יש לזכור כי אתם חייבים לעקוב אחר Battlefield בטוויטר ולהירשם עד ה-3 ביוני.

Battlefield 1 יגיע לשוק ב-21 באוקטובר וישוחרר לפלטפורמות ה-Xbox One ,PS4 וה-PC. זה יהיה המשחק הראשון בסדרה שמוגדר בתקופת מלחמת העולם הראשונה.

מה דעתכם? האם הנושא מעניין אתכם? רוצים להשתתף בקרב הזה? לפרטים נוספים ולמעקב, אתם מוזמנים לסמן לנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר כדי להישאר מעודכנים בכל עת.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.