אישה תבעה את Microsoft בגין השדרוג האוטומטי והלא רצוני ל - Windows 10 וזכתה ב- 10,000 דולר

מאת: יואב ירושלמי

האישה, טרי גולדשטיין, מסאוסליטו שבקליפרוניה, מספרת כי מספר ימים לאחר שחרורו של Windows 10 על ידי Microsoft ביולי 2015, כאשר טרי עבדה עם המחשב בסוכנות הנסיעה בה היא עובדת, המחשב התחיל להוריד את העדכון ללא הסכמתה. המצב הסתבך אף יותר כאשר העדכון נכשל, והמחשב שלה החל "לזחול" מרוב איטיות, להיכבות לפעמים "ולא להיות שמיש לזמנים ארוכים".

"אני אף פעם לא שמעתי על Windows 10" מסרה גולדשטיין, "אף אחד לא שאל אותי אם אני רוצה לעדכן."

גולשטיין ניסתה להשיג את שירות התמיכה של Microsoft בכדי לתקן את הבעיה. אך זה כנראה לא עבד, והיא החליטה לקחת את Microsoft למשפט. היא דרשה פיצוי על אובדן של שכר, וכסף לכסות עלות של מחשב חדש.

כמו שאנחנו כבר יודעים, טרי גולדשטיין זכתה במשפט, והרוויחה לפי השיפוט לא פחות מ - 10,000$. לאחר ש Microsoft החליטה שלא לערער. נציג של החברה טוען כי הם לא רצו להמשיך יותר במאבק המשפטי הזה ולו רק בכדי למנוע את ההוצאות של עוד התדיינות משפטית.

כמו כן הכחישה Microsoft את ההאשמות.

במאי, תציג Microsoft דרך חדשה ואגרסיבית יותר להתקין את Windows 10 על יותר מכונות:

"במקום לתת לכם בפשטות את האפשרות להתקין את הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה (או לא), מעכשיו Microsoft בצורה אוטומטית קובעת תאריך ושעה לשדרג את המחשב שלכם ל - Windows 10. אך אם אתם לא רוצים את מערכת ההפעלה או רוצים לדחות את תאריך העדכון, כל שתצטרכו לעשות הוא להיכנס להודעה וללחוץ על הקישור שבתוכה, אשר מוביל אותכם למקום בו תוכלו לשנות את תאריך העדכון או לבטלו כליל."
עד מאי 2016, התבצעו 300 מיליון הורדות של Windows 10 בכל המכשירים, כולל מחשב, Xbox One  וטלפונים חכמים.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.