Batman: Return to Arkham - המשחק נדחה לתאריך לא ידוע

מאת: לידור אטיאס

Batman: Return to Arkham לא יעמוד בתאריך ההשקה המקורי שלו שנודע עד לא מזמן כ-26 ביולי, זאת לפי המפיצה הרשמית של המשחק Warner Bros. Interactive Entertainment, אשר חשפה את העניין. תאריך השחרור חדש לא צוין.

הפרסום נערך בפורום משחקי WB על ידי נציג החברה שאמר כי הדחייה נועדה לתת ל-Virtuos Games, אשר צוות הפיתוח שלה מחדש את Arkham Asylum ו-Arkham City ל-Xbox One וה-PlayStation 4, יותר זמן לביצוע המלאכה.

"לאחר שבחן את התקדמות הפרויקט, הצוות מ-WB Games החליט לדחות את שחרורו של Batman: Return to Arkham על מנת לתת לצוות של Virtuos Games זמן נוסף כדי לספק חוויית משחק מלוטשת של Batman Arkham", נכתב בהצהרה.

"אין לנו תאריך שחרור עדיין אבל היו בטוחים כי כאשר אנו נהיה בטוחים שהמשחק מוכן אנחנו נודיע על כך. אנחנו יודעים שאלה חדשות מאכזבות, אבל אנחנו מרגישים שהזמן הנוסף יאפשר לצוות ליצור את חוויית המשחק הטובה ביותר עבור המעריצים שלנו. "

בעקבות הדלפות מרובות, Batman: Return to Arkham הוכרז באופן רשמי בחודש מאי. בנוסף למשחקי הבסיס, השחקנים יקבלו את כל חבילות ההרחבה והתוספות השונות. בסך הכל, ב-.Warner Bros אמרו שהשחקנים יכולים לצפות ל"גרפיקה משופרת" ול"מודלים משודרגים, סביבות, תאורה, אפקטים, ו-Shaders."

מה דעתכם על כך? מאוכזבים? אני כבר איבדתי את האמונה בתאריכי שחרור מקוריים ואשמח לשמוע מה דעתכם, כמו כן אני מזמין אתכם לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק של האתר.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.