Injustice 2 - המשחקיות נחשפה באופן רשמי

מאת: לידור אטיאס

המשחקיות של Injustice 2 נחשפה אמש באמצעות ערוץ ה-Twitch של המפתחת NetherRealm, והוא הראה את הדמויות של המשחק בפעולה, כולל כאלה חדשות גורילה גרוד, אטרוסיטוס וסופרגירל.

המשחקיות חשפה לראווה מערך של מהלכים מיוחדים חדשים, כולל הירי של באטמן על סופרמן עם ה-Batplane ואקווהמן מאכיל את גורילה גרוד לכריש די גדול בסיומו של הטריילר. דמויות מסוימות הוצגו עם שריון שנראה לראשונה בטריילר ההכרזה, אבל עדיין לא ברור כיצד זה עובד - האם זה חלק ממערכת הקרב עצמה או כסקין אופציונלי.

ההתקפות שמעבירות קומות נכחו גם כן, כאשר הוצגה מתקפה שבה נשלחה סופרגירל דרך מונוריל (מעין רכבת). הנבל של אקווהמן, הלא הוא שחור המנטה, הוצג גם כן, אבל לא ברור אם הוא חלק מאחד המעברים האלה או שמדובר בדמות חדשה לגמרי.

עם מספר דמויות חדשות שכבר אושרו, אד בון דיבר על האופן שבו הצוות בחר את הדמויות עבור המשחק.

"הרבה גורמים. [בחרנו] קבוצות של דמויות מלהיבות, ואנחנו תמיד מקשיבים למדיה החברתית בנוגע לדמויות שאנשים רוצים לראות, "בון הסביר." וגם DC מעורבת, זה שיתוף פעולה עם השחקנים ועם DC. "

בון אמר ש-Injustice 2 יכיל סגל גדול יותר של דמויות מאשר במשחק הראשון, כולל "הרבה פנים חדשות" ו"הרבה דברים לא צפויים". הוא הוסיף כי נראה יותר ב-E3 בשבוע הבא.

בסרטון תוכלו לצפות כאן:

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.