טריילר מזוייף של Forza Horizon 3 הצליח לבלבל את הרשת

מאת: לידור אטיאס

משתמש ה-NeoGAF העונה לשם Ekim הצליח לעבוד על הרבה מאוד משתמשים ואפילו על אתרי גיימינג גדולים. איך הוא עשה זאת? הוא יצר לגמרי בעצמו טריילר מזויף של המשחק Forza Horizon 3, ומסיבה כלשהי הרבה מאוד אנשים האמינו שמדובר בטריילר מודלף ולא כזה שפשוט נוצר על ידי מעריץ.

פרטים מסוימים "התגלו" בטריילר המזויף הזה, כולל מגוון גדול יותר, קצב פריימים של 60 FPS בגרסת המחשב (עם, ככל הנראה, קצב של 30 FPS על הקונסולות), קמפיין טוב, עיצוב טוב של המסלולים (תלוי בסדר העדיפויות שלכם) וציוני דרך יוצאי דופן.

מוזיקה טובה גם כן הובטחה בטריילר המפוברק ואף נאמר כי לשחקנים תהיה לפחות תחנת רדיו אחת להאזין לה בזמן הנהיגה, וכזו שהם באמת ייהנו ממנה.

אלא שההבטחה הגדולה באמת של הטריילר המפוברק הזה היא ההבטחה ללא פחות מ-200 שעות של משחקיות, כמות הגדולה פי 2 מכמות שעות המשחקיות שסיפק Forza Horizon 2. כמו כן, יש תאריך שחרור שמצביע על ספטמבר 2016 והגדלת ההייפ סביב הלמבורגיני סנטנריו.

מה דעתכם על העניין הזה? האם גם אתם נפלתם בפח של הטריילר המטעה? אם אתם מעוניינים לשמוע עוד סיפורים כאלו ולהמשיך להתעדכן לקראת E3 אתם מוזמנים לסמן לנו לייק בעמוד הפייסבוק של האתר.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.