מנכ"ל דיסני מדבר על העתיד של אינדיאנה ג'ונס

מאת: נהוראי מבורך כחלון

כאשר חברת וולט דיסני רכשה את אולפני "לוקאס פילם" ב-2012, היה ברור כי מלבד חידוש זיכיון "מלחמת הכוכבים", דיסני תחדש גם את זיכיון "אינדיאנה ג'ונס". ובכן, היום הזה לא היה רחוק מלהגיע, ולפני כמה חודשים, הודיעה חברת וולט דיסני על צאתו של סרט חדשה בסדרת הסרטים, חמישי במספר, בשנת 2019. כעת, מנכ"ל דיסני מדבר על ההמשך העתידי הצפוי לסדרה לאחר צאת הסרט החמישי.

בסמוך להכרזה על צאתו של סרט חמישי בסדרה ב-2019, נודע כי סטיבן שפילברג יחזור לכיסא הבמאי, הריסון פורד ישוב לתפקידו המיתולוגי וג'ורג' לוקאס ישמש כמפיק בפועל. טרם לוהקו שחקנים לתפקידים ראשיים ומשניים נוספים ולא ידוע דבר על העלילה (טרם נשכר תסריטאי), אך כבר כעת אנחנו זוכים לרמיזות קלות בנוגע לעתיד הסדרה.

במהלך ריאיון שערך עם אתר הבידור האמריקאי The Hollywood Reporter, מנכ"ל חברת וולט דיסני, בוב איגר, דיבר בין היתר על חידוש זיכיון "אינדיאנה ג'ונס", ועל העתיד הצופן לו לאחר צאת הסרט החמישי בסדרה. "אנחנו צריכים להבין כעת מה בדיוק יקרה הלאה", אמר איגר, והוסיף "אני לא חושב שזה יגיע לקנה המידה של יקום מלחמת הכוכבים, אבל אני רואה את הסדרה מתרחבת. זה לא יהיה רק עוד סרט אחד".

הראיון עם איגר לא כלל בו רמיזות נוספות לגבי עתיד הסרטים בהפצת החברה, אך הוא כן מעניין מאוד וסוקר את כל פעילותו הענפה בחברה ב-11 השנים האחרונות. איגר צפוי לסיים את תפקידו בשנת 2018, והוא ייזכר לעד כמי שהפך חברה בשפל כלכלי לתאגיד הבידור המצליח ביותר בעולם. את הראיון במלואו תוכלו לקרוא כאן.

הסרט החמישי בסדרת סרטי "אינדיאנה ג'ונס" צפוי לצאת לאקרנים ב-19 ביולי 2019, בבימויו של סטיבן שפילברג ובכיכובו של הריסון פורד. לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.