Fallout 4 - חמשת השותפים הטובים ביותר לשחק עימם במשחק

מאת: יואב ירושלמי

החברה המצליחה Bethesda דאגה שלא נהיה לבד וסידרה אותנו ב-Fallout 4 עם לא פחות מ-13 שותפים (Companions) זמינים ומרשימים שילוו אותנו מרגע השגתם עד לסיום המשחק. סיכמתי עבורכם את הנושא ואני אציג לכם את חמשת השותפים האהובים עליי במשחק, ואלה שלדעתי הם הכי מוצלחים ויעילים.

*המוטנט Strong
אין ספק שהשם Strong מתאים במיוחד לדמות, Strong הוא סופר מוטנט (Super mutant) עוצמתי במיוחד. הוא עושה המון נזק, אבל שלא במפתיע, הוא לא חכם במיוחד. כאשר אתם מתחת ל-25% מנקודות הפגיעה שלכם, אתם תקבלו כ-20% נזק נוסף לכל מכה עם נשקים מטווח קרוב.
*הרובוט Codsworth
אין ספק ש-Codsworth הוא רובוט מיוחד. הוא השותף הראשון שתפגשו במשחק. הוא מאוד חכם ושונא גניבות. הבונוסים שהוא נותן לכם הם כנגד יחידות של רובוטים או דווקא סינת' כלשהו, כאשר הוא בעצם מחשמל אויבים מקרוב אך דווקא לא עושה הרבה נזק, והוא טוב בעיקר לתחילת המשחק כנגד אויבים לא קשים.
*בת האדם Piper
השותפה Piper היא בת אדם. היא נושאת אקדח 10 MM ויורה על אויבים מרחוק. היא חזקה וחכמה, שונאת גנבות, ויותר מגנבות - היא לא תחבב אתכם עם הצטרפותכם ל-Brotherhood Of Steel. היא לובשת חלוק אדום ואת הנשק שלה אתם כמובן יכולים לשנות. בונוס מרכזי נוסף שלה בא לידי ביטוי בסוף כל משימה, עם עוד 100% של XP.

*הסינת' Nick Valentine
ניק הוא סינת' ידידותי במיוחד אשר נושא את הנשק Pipe Revolver אשר אותו אתם יכולים כמובן לשנות. אם תצטרפו ל-Brotherhood הוא כנראה לא יחבב אתכם במיוחד ואוהב שאתם פורצים דלתות ומערכות מחשב. הוא נותן לכם את האפשרות לניסיון פריצה שני על כל מקרה שלא יקרה, זאת באמצעות סיסמה, ומזרז את זמן ההמתנה בכ-50%.
Nick Valentine הוא דמות חזקה מאוד וחשבתי פעמים רבות לשים אותו במקום הראשון ברשימה הזו.
*הכלב Dogmeat
כן, גם הדמות המוכרת ביותר יכולה להיות הטובה ביותר, על אף שזה לא תמיד נדמה כך. Dogmeat הוא כלב חמוד, אותו אתם פוגשים בשלבים הראשונים של המשחק בתחנת הדלק Red Rocket, והוא נושך אויבים מקרוב ועושה נזק רב. אחת האפשרויות שאתם יכולים לשפר אצלו עובדת רק בתנאי שאתם משחקים ללא שותף, והיא טובה מאוד, אך למרבה השמחה Dogmeat, יכול לתפקד לצידכם גם עם יכולות מיוחדות מסוימות אשר דורשות להיות ללא שותף(כך שהוא לא נחשב שותף במקרים הנ"ל). כמובן שאחת האפשרויות היותר אהובות על חובבי סטייל ועיצוב היא למעשה אפשרות ההלבשה, ואתם כמובן יכולים להלביש את Dogmeat בבגדים מיוחדים שמתאימים לו ולתת לו לשאת דברים עבורכם.
*תומס הקטר
לסיום בדיחת רשת קטנה וחביבה על שותף שכמובן לא קיים, אבל מי מכם שמכיר את סדרת הילדים האהובה שמשודרת גם כיום, ודאי יצחק מזה. אז קבלו אותו, תומס הקטר, גרסת השותף ב-Fallout 4 בהליכה על שתיים ולא על מסילה:
*טיפ לסיום:
פעמים רבות השותפים שלכם נפצעים והמשחק מציע לכם לרפא אותם בעזרת Stimpack, אבל אתם לא חייבים לרפא את השותף כיוון שהוא כבר ייחדש את נקודות החיים שלו בעצמו לבד כבר לאחר מספר שניות.
אני מקווה שתעזרו בכתבה לבחירת השותף האולטימטיבי שלכם בצורה הנחמדה והטובה ביותר, ואתם מוזמנים תמיד להגיב לי ולשתף אותי במחשבותיכם.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.