E3 2016 - רשת החנויות GameStop ממשיכה לרמוז על הקונסולות החדשות

מאת: לידור אטיאס

GameStop כבר נתנה לנו טיזר לגבי הכרזות של קונסולות חדשות בחודשים האחרונים אך לא לקחת קרדיט על זה ולא סיפקה לנו יותר מידי אמינות מאחורי הדברים. בהחלט ייתכן כי ה-PS4 NEO וה-Xbox One Scorpio נמצאים בדרך אלינו, אבל לא שמעתם על זה מ-GameStop.

החברה אישרה הכרזות על קונסולה חדשות ב-E3, כל זאת מבלי לציין באיזה חברות מדובר. סמנכ"ל התפעול של החברה העונה לשם טוני ברטל אמר כי במהלך סיכום הרווחים האחרונים של החברה כי, "אנו מצפים לכך ש-E3 תתמקד בכותרי מפתח שמתוכננים למחצית השנייה של השנה הזו וגם הכרזות על קונסולות. כמו כן, אנו מצפים שהמציאות המדומה תייצר הרבה מאוד עניין בקרב השחקנים והתקשורת כאחד. "

עוד נאמר כי אין תכנון כלשהו למכור קונסולות חדשות בעתיד הקרוב לפי התחזיות של החברה. זה בסדר גמור במצב הנוכחי, אך בהחלט ייתכן כי המגמה הזו תהיה מייגעת במיוחד עבור כל מי שמצפה למידע על הקונסולות החדשות.

למרות ששמועות על ה-NEO PS4 הופצו כבר במשך זמן מה, מיקרוסופט הצטרפה לאחרונה לכל העניין הזה עם ידיעה על Xbox One משודרג בעל שם הקוד "Scorpio" שייצא בשנת 2017 וגם Xbox One Slim המתוכנן לשנת 2016.

אם תרצו לקבל את כל הפרטים בנושא תהיו בטוחים כי הם יהיו כאן באתר, ואני מזמין אתכם לעקוב אחרינו גם בעמוד הפייסבוק של האתר עם לייק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.