Call of Duty: Infinite Warfare - טיזר חדש ומעורפל פורסם

מאת: יואב ירושלמי ולידור אטיאס

החברה Activison ממשיכה את השמועות על Call of Duty חדש ברמיזות משלה ומפרסמת סרטון ראשון שהוא למעשה טיזר. השם שנתנתה החברה לסרטון הוא "דע את אויביך"(Know Your Enemies באנגלית) והסרטון לא לגמרי מובן. לא מבחינת הטקסטים, אלא יותר מבחינת המשמעות שלו ולאן הוא בעצם מכוון.

כמו כן באתר Charlieintel גילו לנו כי במצב ה-Offline של המפה Nuk3town במשחק Call of Duty: Black Ops 3 ניתן לראות את אותו אדם מן הסרטון אומר בדיוק את אותם הדברים. ניתן לראות זאת בסרטון הבא:
נכון לרגע זה, בעקבות כל השמועות וההדלפות שהתרחשו, ובמיוחד בעקבות החשיפה על כך שזכויות היוצרים על המותג Call of Duty: Infinite Warfare הן של Activision(נרשם על ידה באופן רשמי) כעת כבר נראה כי כמעט בטוח שהמשחק החדש בסדרת Call of Duty הוא אכן Call of Duty: Infinite Warfare ושלא מדובר בעוד מקרה כמו של Call of Duty: Space Warfare בו לקחה החברה את הזכויות על המותג אבל לא מימשה אותן לכדי משחק.

כמו כן כחלק מתהליך הקידום של כל העניין הזה הלהקה We Came As Romans ושחקן הפוטבול של בוסטון רד סוקס ששמו הוא דיוויד פרייס פרסמו את ה-Call of Duty החדש עם חולצות, ובגב החולצה ניתן לראות את הלוגו של אחד מן ה-Easter Eggs שהתגלו ב-Call of Duty: Black Ops 3. על הצד הקדמי של החולצה מופיע הכיתוב "IW7" ושתי התמונות מופיעות בטוויטר תחת הכיתוב #COD2016. גם את התמונות הללו תוכלו לראות כאן למטה:
הטקסט שמופיע בסרטון מעורפל במיוחד ולא ברור לאן בדיוק הוא מכוון, אבל הנה הוא: "אל תטעו, אנחנו נמחק אתכם מדפי ההיסטוריה. כל העקבות האחרונות שלכם ייעלמו. אתם תדעו הפסד מה הוא. אנחנו נהיה האדריכלים של הכאב שלכם. אנחנו נבנה אנדרטאות לרגל החורבן שלכם. העולם כולו יהיה עד לכך:... בהתרוממות שלנו אנו נמחה את השמיים, נקבור אתכם בחושך, דעו זאת, ודעו גם כי אנחנו האוייבים שלכם, אנחנו החזית לביטחון ההתיישבות."

וכמובן גם הטיזר עצמו עדיין זמין לצפייה למרות הפיכתו לסרטון פרטי מיד לאחר עלייתו לרשת:

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.