Batman: Arkham Knight - ייתכן כי גרסת "משחק השנה" נמצאת בדרך

מאת: לידור אטיאס

אחרי שבאנדל הרימייק של Batman Arkham הודלף ואף אושר באופן רשמי על ידי החברה המפיצה, כולל תאריך יציאה רשמי(זה שכולל את Batman: Arkham City ו-Batman: Arkham Asylum), הגיע תורו של המשחק השלישי בסדרה, וזה שהיה מוצלח מאוד על הקונסולות(ופחות על ה-PC), הלא הוא Batman: Arkham Knight, לקבל גרסה חדשה.

מי שחשף את העניין, ואף הציג לנו את האריזה כביכול, היא חנות Amazon גרמניה. לפי הנתונים של החנות ניתן לראות כי גרדסת "משחק השנה" של Batman: Arkham Knight תצא ביולי הקרוב ל-PS4 וה-Xbox One ללא אזכור ל-PC. כזכור, גרסת המחשב של המשחק הייתה לא פחות מזוועתית, כולל מתן אפשרות לקבלת החזר והורדת המוצר מהמדפים לצורך תיקונו.

לרוב, בגרסת "משחק השנה" כל ה-DLC שיצא למשחק המקורי כלול, אלא שהפעם ניתן לראות, על פי האריזה שפורסמה, כי DLC המבוסס על הסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" יגיע יחד עם המשחק. ה-DLC של "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" קשור לבאטמוביל וצפוי להביא דגם חדש שלה למשחק.

מה דעתכם על העניין? אתם מעוניינים בגרסה הזו לקונסולה המועדפת עליכם? שתפו אותנו כדי שנדע מה דעתכם, ובנתיים אתם מוזמנים גם לתת לנו לייק בעמוד הפייסבוק ולעקוב אחרינו למידע נוסף.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.