Battlefield 5 - הדלפה חדשה חושפת צילומי מסך ומידע פנימי על מגוון נושאים

מאת: לידור אטיאס

שמועה טרייה על Battlefield 5 כבר כאן והפעם היא יחסית גדולה. הדבר הכי משמעותי בה - היא חושפת אותנו לאפשרות שב-Battlefield 5 תהיה דמות נשית בתפקיד ראשי, אבל בד בבד תזכרו - כל זה רק לכאורה. שנתחיל?
Battlefield 5

הפעם השמועה מגיעה מיוטיובר בשם IceManAuz, שקיבל מייל ממקורב לצוות הפיתוח, מייל שחושף כמה פרטים מעניינים מאוד על הכותר הזה. בראש ובראשונה - המייל מדגיש שהדמות הראשית במשחק תהיה בכלל אישה, וזאת לאחר שבהדלפה הראשונה לגבי המשחק(שחשפה את עצם קיומו) נאמר כי המשחק ידבר על חייל יפני.

הטקסט מוקרא בחלקים, והרי לכם תרגום מלא של החלק הראשון: "בקצרה, ה-Battlefield הבא יוגדר בעתיד הקרוב. רוב הסינגל פלייר והמולטיפלייר מוגדרים בצפון אמריקה, ובעיקר בארה"ב. למעשה הסינגל פלייר סובב סביב הפיכה צבאית בארה"ב. הגיבורה היא אישה. "

מעניין מאוד, ויחד עם זאת שום גורם רשמי עדיין לא אישר את העניין הזה. אין טעם לחזור על הפרטים שנאמרו והם די מהפכניים יחסית לרוב ההדלפות שנרשמו עד היום.

מובן אין חלק ראשון בלי חלק שני, והנה התרגום המלא של החלק השני מאנגלית לעברית: "מערכת מזג האוויר של המשחק הזה תהיה נקודה מרכזית בו. סופות טורנדו, סופות שלגים, סופות רעמים, שיטפונות, וכו'".

אלא שזה לא נגמר כאן, והחלק הכי מעניין(לפחות לדעתי) הוא החלק השלישי, שאמנם יש בו פרט מידע שכבר ידוע לנו, אבל עוד כמה אחרים שגורמים לי לרצות להריץ את הזמן לחודש יוני, מיד תבינו מדוע: "ניתן יהיה לשחק במפות המולטיפלייר בזמנים שונים של היום. במולטיפלייר 5 סוגי חיילים, וניתן לשחק בכל סוג כגבר או אישה. המשחק עצמו ייחשף בכנס EA Play בחודש יוני ומיד לאחר חשיפתו גרסת בטא תהיה זמינה".

אני מניח שעכשיו גם אתם כבר לא יכולים לחכות, ובסך הכל מחכה לכם עוד קצת מידע בתוך הסרטון ובעיקרו - צילומי מסך הלכה למעשה מתוך המשחק שמראים סביבות שונות מתוכו.

רק תזכורת אחרונה עבורכם - כל זה הוא לכאורה, והיוטיובר עצמו נשען על חקר קטן שעשה והוא למעשה מצא שהתמונות שנשלחו אליו הן מקוריות ולא קיימות בשום מקום ברשת, כך שאם זה אכן זיוף, מישהו עשה עבודה מאוד טובה על הדבר הזה.






התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.