יחידת המתאבדים יתאים לגילאי 13+ וגם סוגיית ה-IMAX של הסרט נפתרה

מאת: לידור אטיאס

"יחידת המתאבדים" אמנם נמצא בשלבי פיתוח מקדימים, אבל זה לא אומר שזה זמן לא טוב להכריז על הגבלת הגיל של הסרט. אז נכון, "דדפול" הצליח בקופות למרות הגבלת הגיל ועורר ציפייה ותקווה אצל הקהל הבוגר יותר שמעתה החוויה של לשבת ליד ילד מרעיש ומפריע בבית הקולנוע תיעלם. אבל זה כנראה לא יקרה כל כך מהר.
יחידת המתאבדים

נכון לעתה, על אף שצ'ארלס רובן, מפיק הסרט "יחידת המתאבדים", מבין למה "דדפול" יצא עם הגבלת גיל גבוהה, הוא כבר יכול להכריז כי "יחידת המתאבדים" יותאם כידידותי לילדים בצורה שבה הוא יקבל את דירוג גיל של 13+. אז אם חשבתם שנפטרתם מהילדים הקטנים - טעות בידכם.

כמובן שההכרזה הזו יוצרת רצף לצד "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" אשר שוחרר בארץ כסרט שמותר לכל, ורובן עוד הוסיף ואמר כי מכיוון שחברי ליגת הצדק הם כל כך איקוניים והיוו חלק בילדות של כל כך הרבה דורות, הרצון והשאיפה היא להציג אותם בבתי הקולנוע לעיניהם של כמה שיותר אנשים. אמנם לא מדובר בהכרזה רשמית, אבל כנראה שגם סרטי ליגת הצדק יתאימו לילדים.

אלא שרובן, אשר עסוק בימים אלו בשיווק ופרסום "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", לא חסך במילים וכן סיפק הצהרה לגבי העתיד, ובה הוא ציין שאין מנוס מהפקת סרט גיבורי על ביקום הקולנועי של DC לקהל בוגר יותר בעתיד, כשם שנעשה עם "דדפול".

חוץ מעניין הגיל נפתרה גם סוגיית ה-IMAX של הסרט - באופן מוזר למדי, מתוכנן שחרור של הסרט "יחידת המתאבדים" בגרסת IMAX, אך הצילום של גרסה זו לא יעשה בעזרת המצלמות הרשמיות המיועדות לכך, אלא בעזרת ציוד אחר. הסוגיה אושרה בטוויטר הרשמי של IMAX ועכשיו רק נותר לחכות ולראות מה תהיה התוצאה.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.