GTA 6 - דיווח חדש על פיתוח המשחק ועל יציאה מתחומי ארה"ב

מאת: לידור אטיאס

סדרת Grand Theft Auto יצאה מחוץ לתחומי ארה"ב פעם אחת בלבד, אבל זה לא אומר שלא הייתה מחשבה על נסיונות נוספים. המקום עליו חשבו ב-Rockstar היה טוקיו, בירת יפן. למרות שהדבר לא יצא לפועל בעקבות הקשיים שבהוצאת המשחק מחוץ לגבולות ארה"ב, דווח ש-Rockstar שלחה אנשים מטעמה לטוקיו עצמה לצורך צפייה בעיר.
GTA 6

אבל זה לא הכל, ובתחום הרשמי יותר, דווח גם כי ב-2003 Rockstar רשמה את GTA: Tokyo וגם את GTA: Bogota על שמה במטרה להתחיל לפתח את המשחקים הללו. בסופו של דבר, הקושי שבלשנות את כל המותגים של המשחק ובלהתחיל מאפס מבחינה רעיונית ותפיסתית מנע את המהלך ולכן לא ראיתם דבר וחצי דבר לגבי המשחקים הללו.

אז כן, עד כה הדיווח מדבר רק על ביטולים שעשויים לאכזב קהל מאוד גדול של הסדרה, אבל יש גם חדשות טובות - אותו מקור שדיווח על הנסיון להוציא את GTA מחוץ לארה"ב, מדווח גם כי GTA 6 אכן נמצא בתהליכי פיתוח וכל זאת למרות שטרם נבחר המקום שבו יתרחש המשחק, דבר שלא מתיישב עם שמועות שאומרות שהמקום כן נבחר ומדובר ב-Vice City.

בסופו של דבר, אם ההיסטוריה תחזור על עצמה, מה שמרבה לקרות בעולמנו, אפשר לצפות ליציאה הרשמית של GTA 6 על מספר פלטפורמות אי שם בשנת 2018 או 2019.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.