דדפול - הסיפור האמיתי שעומד מאחורי כתוביות הפתיחה המצחיקות

מאת: לידור אטיאס

כתוביות הפתיחה של "דדפול" היו אמורות להיות שונות בתכלית ממה שראיתם בפועל כהקדמה לקרב על הגשר.
דדפול

זוכרים איך קצת לפני הקרב על הגשר הופיעו כתוביות הפתיחה של הסרט בצורה הכי לא שגרתית שיכולה להיות ובמקום השמות האמיתיים של השחקנים הופיעו כל מיני כינויים מצחיקים כמו "חתיכה" או "דמות ממוחשבת"? ובכן, הכתוביות בסגנון הזה כמעט נחתכו מן הסרט.

פרנק בלסון, בכיר ב-Blur Studio, סיפר את הסיפור על מה שקרה מאחורי הקלעים סביב נושא כתוביות הפתיחה. ומה מסתבר? הכתוביות הללו תוכננו עוד לפני שלב הליהוקים(להוציא את צוות ההפקה וראין ריינולדס שכן ראו את זה). מה שזה אומר הוא שבשלב הזה רק ריינולדס לוהק לסרט ולכן אופי הדמויות היה ברור רק בקווים מאוד כלליים, אז המחשבה שעברה בראש של צוות ההפקה הייתה "אוקיי, מה בעצם יש לנו כאן? יש לנו בחורה חתיכה, איזו דמות ממוחשבת, נבל, בואו פשוט נריץ אותם אחד אחרי השני".

בסופו של דבר, כאשר טים מילר(במאי הסרט) הציג את ריצת הפריימים המלאה של כתוביות הפתיחה לצוות ההפקה וריאן ריינולדס, הם מאוד אהבו את זה והחליטו שזה צריך להיות ככה.

הייתה התלבטות מאוד גדולה כמובן שהתגלגלה הרבה מעבר לפרק הזמן שבו הוחלפו השמות האמיתיים בכתוביות המשעשעות, אבל בסופו של דבר - ההחלטה הזו התבררה כגאונית, ובאופן אישי אני יכול להעיד עד כמה אני צחקתי כשראיתי את הכתוביות ועד כמה באמת צחקו באולם הקולנוע.

בסופו של דבר, "דדפול" כמובן מאוד הצליח, גם בביקורות הרשמיות, גם בקרב הקהל, וגם בקופות כשרשם רווח אדיר של 730 מיליון דולר.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.