באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק | רווח עצום לסרט מאז השקתו

מאת: לידור אטיאס

"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ספג ביקורות קשות במיוחד ממרבית המבקרים מרחבי העולם, דבר שמתבלט במיוחד בציון הכולל שקיבל הסרט באתר Rotten Tomatoes והוא 29. אלא שדרוש כוח הגדול יותר מזה של הביקורות השליליות כדי למנוע מהציבור הרחב להנות מהסרט ועד כה בהתאם לנתונים שנרשמו במספר אתרים למדידת שביעות רצון הקהל מסרטי קולנוע, ניתן לראות כי 70% ויותר מתוך מי שראו את הסרט אכן נהנו ממנו, מי יותר ומי פחות.
באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק

איך למעשה משפיע נתון שכזה על סרט מבחינה כלכלית? ביציאת הסרט שהתרחשה ביומיים האחרונים הוא הרוויח 82 מיליון דולרים בקופות.

מה מעבר לזה? הסכום המדהים הזה מביא את "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" למצב שבו מאוד ברור שעם סיום סוף השבוע במלואו ניתן יהיה להכריז על שבירת שיא הרווח בסוף השבוע של חג הפסחא. כרגע המצב הוא תיקו בין "מהיר ועצבני 7" ל"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" אבל אל לכם לשכוח שיום ראשון טרם נגמר והסרט הכה גלים ברחבי העולם גם בו.

את הביקורת שלי על "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" אתם מוזמנים לקרוא על ידי לחיצה כאן, ועל מנת לזכות במרצ'נדייזינג מדליק במיוחד של הסרט אתם מוזמנים להשתתף בהגרלה שלי על ידי לחיצה כאן
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.