באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק - מסע הפרסום ממשיך גם בישראל

מאת: לידור אטיאס

ההייפ מספיק גבוה כבר מזמן וגם אנשים שלא שמעו על הסרט בתחילה, מחכים לראות אותו בקולנוע בהמשך החודש. כן, אני כמובן מדבר על "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק".
באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק

אז מה בעצם קרה במהלך הימים האחרונים לקראת יציאת "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק"? כמה אירועים מעניינים, גדולים יותר וגדולים פחות.

הדבר הראשון - באחת מהמספרות בארץ הונהגה תספורת חדשה של באטמן נגד סופרמן שנראית חביבה במיוחד ואף מיוחדת למי שאוהב דברים מהסוג הזה. באותה המספרה דרך אגב, הודיעו כי 3 המסתפרים הראשונים במתכונת הזו יזכו בזוג כרטיסים ל"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ואני מניח כי 3 זוגות הכרטיסים כבר נחטפו.
באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק

האירוע השני הוא תחרות תגובות בעמוד הפייסבוק הרשמי של דוריטוס(זו שכבר מזמן מפיצה ברחבי העולם שקיות דוריטוס עם מגוון של דמויות מהסרט עליהן), המנצח בתחרות התגובות הזו, שיצליח לשכנע באופן השנון ביותר למה מגיע לו לזכות בתחרות - יגיע אל הפרימיירה של "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" עם עוד 3 חברים בלימוזינה!
באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק
הדבר האחרון ולדעתי המדליק ביותר שקרה, למעשה יצא לפועל היום, ואני מפנה אותו בעיקר לתל אביבים - אם במקרה יצא לכם להסתובב ברחובות העיר היום, תרימו את העיניים לרמזורים, יתכן שתמצאו עליהם את באטמן וסופרמן בתפקיד האור הירוק והאדום של הרמזור.
באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.