באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק - הטריילר החדש מציע הצצה לקטעים חדשים

מאת: לידור אטיאס

הטריילר החדש של "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" שיצא ברחבי העולם מציג לנו קטעים מצולמים חדשים מתוך הסרט ובעיקר פיצוצים ואפקטים.

כן, הרבה מהסצנות שמופיעות בטריילר הבינלאומי החדש הופיעו כבר קודם לכן  - לקס לות'ר של ג'סי אייזנברג מדבר על "מפגש הגלדיאטורים הגדולים ביותר בהיסטוריה של העולם", כמו גם התיאורים של הגיבורים המתכננים להילחם זה בזה במזג אוויר גרוע - אבל הטריילר גם כולל הצצות לכמה סצנות חדשות.

הצצה חדשה ראשונה היא המראה של באטמן של בן אפלק מתקרב אל מבצר במדבר. כבר הופצו שמועות על כך שהסרט יכלול הופעה של אחד הנוולים הגדולים ביותר ביקום של DC, דארקסיד, ובסצנה במדבר שבטריילר החדש ניתן לראות את מה שעשוי להיות אפוקוליפס, ביתו של דארקסיד. סצנה אחרת כוללת את באטמן בשעה שבה הוא מקבל לידיו גזרי עיתון עם המילים "נתת למשפחתך למות" משורבטות באדום. הג'וקר, בגילומו של ג'ארד לטו, אמור היה להופיע לראשונה השנה רק בקיץ ב-"יחידת המתאבדים", אך נראה כי כבר ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" הוא ישתעשע עם האביר האפל.

וונדר-וומן, בגילומה של גל גדות, גם מקבלת הופעה חדשה בטריילר. היא נראית מהלכת במסדרון במעיל עור שחור ולצערי היא דמות מסקרנת פשוט כי בקושי ראינו ממנה בטריילרים עד כה.



התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.